Rotterdammerts unite

Misschien kunnen die de hoeveelheid bezoekers niet aan? Geen idee.
Ik ben ook benieuwd, ga a.s. dinsdag!

Toevallig, ik zit ook bij deze 2 praktijken!

Edit: ik had die hele Grote Schijn niet mee gekregen, maar ga meteen tickets kopen.

1 like

Ik vind Rodin een leuke.

Of Ayla aan het kruisplein!

De vraag was niet aan mij maar ik heb ook onefit en ik ben er erg blij mee! Er zitten veel goede locaties in de stad en ik kan eigenlijk altijd de lessen doen die ik wil. Ook veel ‘leuk om te proberen’ dingen, zo ben ik van de zomer een paar keer gaan suppen en heb ik hot yoga geprobeerd. Het is heel toegankelijk om eens wat anders te proberen hiermee, omdat je geen contact hoeft op te nemen met een studio voor een proefles bijvoorbeeld. Wel is het heel jammer dat Classpass Yogaground en Balansz heeft ‘gestolen’, die studios staan niet meer op Onefit. Je kunt opzeggen per maand en de eerste maand krijg je korting, dus het is ook makkelijk om het gewoon een maandje te proberen om te kijken of het wat voor je is!

2 likes

Beetje een suffe vraag, maar hoe blijven jullie op de hoogte van wat er speelt in de stad? Ik heb geen Facebook dus dat is geen optie. Kom er net bijvoorbeeld pas achter dat Keilecafe, Weelde en club RTM bestaan. En ik lees net dus hier van de Grote Schijn. Zijn er bepaalde online platformen waar zulke events of plekken worden besproken?

1 like

Ik volg ook even mee, want ben minder op de hoogte sinds ik van Facebook af ben. Ik volg wel @uitagendardam op insta, daar pik ik het een en ander op.

1 like

Kite is ook erg leuk!

Wat kan je daar doen naast jeu de boules qua spelletjes?

Yes zoals hierboven beschreven bevalt het mij ook heel goed.
Voor het eerst vind ik sporten leuk. Veel variatie dus lekker dingen uitproberen, in de zomer veel buitensporten. En het feit dat je €10 boete krijgt bij niet komen opdagen helpt mij ook echt om consequent te zijn. Aanrader!
Als je een kortingslinkje nodig hebt dan hoor ik het wel :wink:

2 likes

Ik volg @uitagendardam op insta en haal daar van tips vandaan. Ga vrijdag naar Grote Schijn, echt benieuwd!

Edit: oh lekkere spuit11, zag dat die suggestie al was gedaan. Blijft desondanks een goede tip :wink:

1 like

Misschien is Mooii ook wel geschikt, naast de andere al genoemde opties. Zit aan Oost-wijnstraat (Oude Haven).

Ik woon, na anderhalf jaar weggeweest te zijn, weer in Rotterdam! :tada: Ik ben nu op zoek naar een café in omgeving centrum waar je op een doordeweekse avond rustig kan zitten en elkaar kunt verstaan (ik ga een taal oefenen dus moeten roepen is awk). Soort koffiehuis idee. Iemand tips?

2 likes

Green Delight, Westerpaviljoen komt in me op

1 like

Ik was laatst op vrijdagavond in de Gele Kanarie, toen was het mega druk, maar zo voelde het alsnog niet. Heel fijn sfeertje, daarom misschien fijn voor waar je naar op zoek bent.

1 like

Haha, wij hebben echt een hele andere ervaring daar. Leuke plek hoor maar zo groot en druk, ik kom daar nooit voor een goed gesprek.

1 like

Cafe Loos, Westerpaviljoen

Ik vond de grote schijn erg leuk!

1 like

Die is dicht.

1 like

Wij hebben in een wijk geparkeerd. Achter de ah bij de oude dijk. Toen was het 10 minuten lopen. De ingang is bij de big

1 like