Rotterdammerts unite

Ik zit bij de Gordelweg, daar zitten er 2 maar bij mijn praktijk zit een vrij jonge vrouwelijke arts die ik heel aardig vind, ik kies altijd haar
Verder heb ik m’n tandarts bij Knappers & De Jong (Heemraadssingel) weet niet eens zeker bij welke van de 2 eigenlijk haha, t is zon maatschap maar volgens mij zit ik bij die 2e
Bij beide vond ik het fijn dat ze de tijd namen me een beetje te leren kennen. Ik ben 3.5 jaar geleden naar Rotterdam verhuisd en had lang m’n (tand)arts nog elders, ik vond overstappen en iemand kiezen zon gedoe. Dus daar hebben we het ook over gehad. Waarschijnlijk is dat heel normaal maar vond ze allebei gewoon relaxed en verder kom ik bij beide toch niet zo vaak
Is niet echt centrum alleen, maar wie weet voor iemand anders een tip!

1 like

Ik zit bij tandartsenpraktijk Fraai aan de scheepmakershaven en huisartsenpraktijk Blaak, ben over beide al jaren heel tevreden! Succes met de zoektocht!

2 likes

Dit is echt niet in t centrum (in Schiebroek juist), maar moet wel even delen dat mijn oude tandarts echt geweldig is. En de meest passende naam voor een tandarts heeft: De Boorder :grin:

6 likes

Was da?

1 like

Is dat die nieuwe club bij Hofplein? Ik niet maar ben wel benieuwd! 9 november Stranger, die vind ik wel interessant
Als je iets anders bedoelt: negeer mijn bericht haha

2 likes

Volgens mij is dit al een keer eerder gevraagd, maar kan het niet meer vinden.
Hebben jullie tips voor een wax (brazilian) bar?

Dank je! Ik moet geloof ik weer mijn prijsstandaarden herijken.
Ik wax normaal voor €25, alleen zit “mijn” wax dame de aankomende weken vol.

Moest je nog moeten gaan raad ik backyard ook echt aan. Vandaag gaan eten en het was zoooo lekker. Ik eet niet altijd plantaardig maar ben er wel al vrij goed bekend met smaken en combinaties. Maar m’n vriendin dus niet en die was ook echt onder de indruk dat het allemaal zo lekker was. Dus echt een aanrader!

Jaa ik ga morgen en we gaan naar backyard! :, D nu nog meer zin in

Wimpers en Waxen, zit op Slaak. Zó’n leuke vrouw en werkt snel en hygiënisch. Heb altijd het idee dat ik bij een vriendin ben geweest. Ik boek altijd via Treatwell.

Super, dank je! Ik heb een afspraak gemaakt, ben erg benieuwd.

1 like

Wat vinden jullie hiervan?

https://www.ad.nl/rotterdam/tijd-van-keihard-feesten-op-het-stadhuisplein-is-voorbij~a5fcf2c1/

Late reactie, maar hoe bevalt OneFit? Ik twijfel of ik ook onefit abo wil!

Ik ga er zelf niet meer uit sinds mijn 16e, maar ik vind echt dat we een ouwe lullen cultuur aan het creëren zijn in Rotterdam. Uitgaansleven is hier echt non-existent. Kijk, in bepaalde woonwijken vind ik niet dat er een 24-uurs club moet komen. Zelfs niet in het centrum waar eerst niks zat, dan mag je van mij best bezwaar maken. Maar als je een studentenwoning gaat betrekken tegenover stadhuisplein moet je echt niet gaan zeiken over het geluid hoor. Ga dan lekker in Prinsenland wonen.

7 likes

Helemaal mee eens! Ik ga zelden naar stadhuisplein, dus het is niet dat ik het ga missen ofzo. Maar ik vind echt dat er weinig uitgaansgelegenheden zijn, vooral voor 25+

1 like

Die studenten kunnen niet kiezen, als je Erasmus University College gaat doen moet je verplicht het eerste jaar daar wonen.
Maar verder ben ik het wel echt met je eens. Ook met @Barbie, voor 25+ vind ik ook dat er weinig aanbod is. Heb echt geen zin meer om tussen de 16- of 18-jarigen te lopen

2 likes

Ik snap dan ook echt niet dat je woningen bouwt zonder goede isolatie en dan het probleem bij de horeca legt.

En wat apart trouwens dat je verplicht kan worden ergens te wonen?

Ja dat was achteraf toch ook niet zo’n goed plan kwamen ze achter. Nee goh :’)
Ik vind die argumentatie nou ook niet super overtuigend:

Dat laatste stukje is ook wel een goede grap. Inderdaad hè, heel vreemd is dat, in andere steden is studentenhuisvesting vinden moeilijk maar in Rotterdam ligt het voor het oprapen hoor! Misschien is dit stukje 20 jaar geleden geschreven

3 likes

Ik had het gisteren nog over mijn toenmalige (mannelijke) huisarts aan de Gordelweg. Echt de fijnste die ik tot nu toe gehad heb. Heel kundig, begripvol en vriendelijk.

1 like

Ik ga vanavond dus ik ben echt benieuwd! Wel fijn om te horen dat je het leuk vond! Alleen van dat parkeren is wel raar. Je hebt random de kralingse plas toch ook parkeerplekken🤷‍♀️.

1 like