Rotterdammerts unite

Oooh hahaha!!
Ben je wel eens bij the harbour club geweest of aqua asia? Beide ook erg goed! Hoewel Harbour club wel meer is dan alleen sushi, en best prijzig

En mijn persoonlijke geheim iets buiten rotterdam… Asia Bistro. Maar eigenlijk mag niemand dit weten want ik wil patent op deze zaak zo geweldig of dat het is.

4 likes

Itami vonden wij lekker!

1 like

Nee nog nooit! Ik ga normaal eigenlijk alleen naar shiki omdat dat toch onbeperkt is. En is dat die in berkel? Ga hem zo even opzoeken!

En die van @En_17_Anderen ook! Thanks

Klopt, in Berkel. Super goede kwaliteit, kleinschalig, gezellig en heerlijk eten!

Ik keek op de kaart en er staat alleen: sushi van de chef
Kan je dan niet kiezen? Ik ben niet zo moeilijk maar mijn vriend wel :stuck_out_tongue:

Oh je kunt daar gewoon aangeven wat je lekker vind! Ze zijn heel makkelijk wel

1 like

Ben je nog opzoek naar tijdelijke huisgenoot?
Ik ben zelf namelijk opzoek naar een tijdelijke kamer.

Oyster club heeft lekkere sushi en op woensdag is alles volgens mij 10 euro van de sushi rolls.

Verder vond ik Kyatcha bij Blaak ook wel een aanrader. Niet onbeperkt trouwens en minder keuze, maar vond het wel lekker.

1 like

Zijn hier Onefitters die het leuk vinden om samen te boulderen? Ik ben nog een beginner maar vind het erg leuk!
Het is in west trouwens.

1 like

Ik ga volgende week naar de grote schijn in het kralingse bos. Ik ben benieuwd! Ik vond het nog best prijzig trouwens en ik hoop wel dat het een beetje droog blijft. Nog meer die gaan?

1 like

Ik heb volgende week een lunchafspraak maar ik kan niet kiezen waar. Ik eet veganistisch en wil liever geen salade eten maar het hoeft geen vegan tent te zijn.
We spreken af bij het maritiem museum dus liever niet te ver daarvandaan (ik vind spirit dus te ver).
Iemand ideeën?

Vegan Junk Foodbar?

Ja zat ik ook aan te denken maar weet niet hoe professioneel die setting is, ben er nog niet geweest. (het is een 2e afspraak met potentieel opdrachtgever, en tis creatieve sector dus het hoeft niet fancy te zijn maar wil geen dreunende muziek).

1 like

Backyard misschien? Wel alleen vegan eten maar voor ieder wat wils en niet alleen salades.

1 like

Sue op de Karel Doorman heeft ook super lekkere lunch!

3 likes

Hi all. Ik ben op zoek naar een nieuwe huisarts. Ben niet echt tevreden over mijn huidige huisarts. Hebben jullie aanraders (liefst vrouwelijk)? Mag ook in PM.

1 like

Misschien handig om erbij te zetten welke buurt je er een zoekt?

Omgeving centrum.

1 like

Hier ben ik ook nog naar op zoek! Zowel huisarts als tandarts eigenlijk.

1 like

Ik zit ook bij Laan op Zuid, fijne tandarts.