Rotterdammerts unite

Bij Decathlon!

1 like

Ohh dit wist ik niet joh! Voor de volgende keer dan!

Ik ben er zelf voorstander van een lokale fietsenmaker te supporten. Ook al was dat niet per se waar @ellegirltalk naar vroeg. Decathlon verdient genoeg aan andere zaken, lijkt me zo. Laat je lokale fietsenmaker dan op z’n minst je band nog plakken.

2 likes

Prima toch, dat jij dat liever doet. Dat zijn helaas niet altijd de goedkoopsten en dat was wel de vraag inderdaad.

2 likes

Steel Rides, tussen CS en de fontein.

Ja klopt! Wat kost het bij Decathlon?


Hierbij de random oproep of ik een stoomreiniger mag lenen van iemand die bij me in de buurt woont. Please? :pray:t4:

Ik heb een leuk huis op het oog in het oude noorden, vlak bij ZwartJanstraat. Ik ben zelf niet bekend in deze wijk maar mijn omgeving zegt dat het een slechts buurt is. Vandaag heb ik er rondgelopen en vond het er wel gezellig. Wat denken jullie hiervan?

Hartstikke prima! Niks mis met die buurt

2 likes

Ik woon daar om de hoek aan de Rotte. Dus beter kom je naast me wonen. Oude Noorden is echt niks mis mee, sowieso denk ik dat je in elk deel van Rotterdam over het algemeen fijn kunt wonen maar het verschilt wel een beetje van straat tot straat.

1 like

Ik heb in die buurt gewoond, hartstikke fijne wijk juist! En je zit dan dicht bij Arzu, chill voor ontbijt/lunch.

1 like

Goed om te horen! Ik heb een huis bezichtigt en ga van de week een bod uitbrengen. Ik hoop zo dat mijn bod wordt geaccepteerd en ik je buurvrouw word!

Oh wow, om te kopen zelfs? Ik heb vorig jaar gekeken voor een koopwoning in de Noordmolenstraat (geloof ik) boven de Van Haren, maar dat bleek uiteindelijk niks.

Heb bezichtigingen gedaan bij de putsebocht, wolfaerdsbocht en Dordsestraatweg. Dat vond ik wel echt creepy buurtjes, zoals het op me over kwam.

Daar heb ik ook om de hoek gewoond (in Oud-Charlois). Ik kan overal gedijen, maar realiseer me ook dat dat niet voor iedereen geldt. Voor mijn woning daar had ik “blind” getekend (zonder het gezien te hebben) en dat is achteraf gezien wel beter, want anders had ik misschien ook niet gewild of gedurfd.

Ik heb daar ook gewoond en het hangt ook van je buren af, ik had een buurman waar elke kwer de ruiten werden ingegooid etc. En ik vind de zwartjanstraat heel naar om te lopen.

Ik vind ZwartJan straat echt vreselijk om te wonen. Veel te druk. En eng in de avond. Overigens vind ik de andere plekken wat je hebt aangegeven zoals het Wolphaert ook niks haha.

Ze zei een zijstraat dus daar zou het zomaar (heel) rustig kunnen zijn.

Het gaat om de 1e Pijnackerstraat. De buurt kwam overdag gezellig over maar er zit ook een coffeeshop, louche kroeg, bordeel en een IBW van Antes voor de deur. Ik twijfel of er niet veel overlast en criminaliteit is savonds. Ik wil savonds wel over straat kunnen. Het huis is wel echt mooi!

Ik weet niet wanneer je je andere bod moet uitbrengen, maar misschien eventjes 's avonds daar over straat gaan lopen? Enige manier om voor jezelf echt te ontdekken of het fijn is of niet!

3 likes

Ik heb ook elk huis dat ik bezichtigd heb s avonds bezocht. Puur om even rond te lopen in de buurt inderdaad, dat kan zo anders zijn dan bij daglicht! Zou zelf niet aan de zwart Jan willen wonen vanwege de drukte, ze rijden er zo hard en zo veel getoeter, etc. Zijstraat twijfelachtig, heb een vriend wonen in de b’huizerstraat en was wel wat beter! Niet m’n favoriete wijk maar zeker geen slechte