Rotterdammerts unite

@LizzyBennet We zitten bij Reijngoud, want bij Supermercado was geen plek onder een afdak of luifel!

1 like

Wat is jullie favoriete restaurantje voor low-key dinner met een vriend of vriendin?
Ik heb geen inspiratie haha

1 like

Bazar!

1 like

Bazar & Dinoā€™s!

1 like

Ik ging vaak naar la pizza, en Little V vind ik ook leuk

1 like

Soi3, Warung Mini, Spirit

1 like

Alfredoā€™s taqerio, la Pizza, LittleV,

1 like

Dank dank, het is uiteindelijk Takumi DĆ¼sseldorf geworden, aanrader :ok_hand:t3:

5 likes

Is er iemand op zoek naar een kamer in Rotterdam, voor ā‚¬472 incl per maand? Mijn vriendin is op zoek naar een huisgenoot. Ze zoekt iemand die er voor langere tijd er wil wonen.

1 like

Wat voor woning is het (ook huiskamer? Tuin/balkon?) en waar in de stad? Mag ook per pb!

Heb je een PB gestuurd!

1 like

Waar kun je goedkoop je band laten plakken in Rotterdam? Schrik zelf altijd van die prijzenšŸ˜­

Zijn er geen sociale werkplaatsen (meer) die dat doen? In Rā€™dam weet ik er geen, maar toen ik een tijdje in Leiden woonde liet ik het daar altijd doen voor < 5ā‚¬

Kan er geen vinden helaas.
Bij de fietsenmakers verder geven ze je altijd een nieuwe binnen- en vaak ook buitenband. Snap ik ook want kost hun qua manuren niet veel meer tijd, maar levert ze wel meer geld op. Maar wordt wel duur :frowning:

Ik vind Coppi altijd heel chill.

1 like

Verwachten ze niet dat je daar met een vintage racefiets aankomt :ā€™) Lijkt me nogal een hipsterzaak haha, weet niet of mijn fiets daar heel erg uit de toon valt :ā€™)
Hoeveel betaal je daar voor een lekke band plakken?

@ellegirltalk Op de nieuwe binnenweg zit er een die is vrij voordelig, geen idee meer hoe hij heet maar hij zit vanaf de stad aan de rechterkant van de straat. Je kan ook pluspunt proberen, die hebben ook meerdere locaties geloof ik.

1 like

Nee hoor, ik heb ook geen racefiets haha en ze zijn heel vriendelijk. Hoeveel je betaald weet ik zo even niet meer. Maar de keren dat ik daar voor mijn fiets ben geweest dacht ik wel altijd oh wat goedkoop. Er zit er een stukje verder bij de hofbogen ook nog een en die is volgens mij ook niet zo duur.

1 like

Ik betaalde van de week 28 euro voor een nieuwe binnenband. Echt bizar inderdaad.

1 like

Ik ga er naar eentje op zuid, ā‚¬12 (?) plakken

1 like