Rotterdammerts unite

Ja hahaha! Is een rooftop bar naast centraal!

1 like

The Suicide Club moet voorlopig zijn deuren sluiten :scream:

Zo wat lelijk, gelukkig is er nooit wat gebeurd als dat jaren verzwegen is!

1 like

Le Souq is ook erg lekker, leuke locatie ook. Habibi is niet zo leuk ingericht, maar heeft wel erg lekker eten

Heeft iemand tips voor een restaurant waar je met een grote groep (ong 30 personen) kan eten? Wij willen met het hele team ergens gaan eten om het schooljaar af te sluiten en mensen begonnen over Chinees etc omdat ze niks anders wisten (haat ChineesπŸ˜‚) dus dacht vraag het hier even! Aantal mensen zijn vegetariΓ«r dus liefst ook iets met verschillende opties. Hoeft niet in het centrum en mag ook bijv Spijkenisse/Schiedam en omgeving zijn!

30 is wel echt een grote groep inderdaad, maar volgens mij heb ik ooit met dat aantal of zelfs meer bij VIP gegeten bij Rotterdam Blaak.

Wij aten met grote groepen meestal bij Zainab Roshni Mahal op nieuwe binnenweg. Dat is Pakistaans/Indiaas eten met open buffet wat prima is. Boven kan je afhuren en met z’n allen zitten. Beneden soms ook Als je op tijd aangeeft.

1 like

Ja ik vraag me ook af of we niet beter gewoon een middag of avond kunnen gaan borrelen i.p.v. uiteten haha, lijkt me een stuk praktischer. Maar dankje voor de tips! Zal alles eens opzoeken op internet, @Broodrooster ook die van jou klinkt goed!

1 like

Bij bazar kan dat volgens mij ook wel! Je kan daar dan boven zitten met een grote groep

Je kunt Dunya Lokanta proberen, meestal krijg je dan een grote tafel in de kelder of op de bovenste verdieping (en lekker dichtbij centraal station).

@Musa Ik weet niet of 30 ook past, maar wij zijn wel eens met 20 man uit eten gegaan bij Gusto en dat is echt een aanrader! Werd ook goed rekening gehouden met zwangerschappen en allergieΓ«n. En het eten is gewoon zoooo lekker :heart:

Lot & Daan zit letterlijk naast Blaak
Backyard, is ongeveer 10 minuten lopen

2 likes

Thanks voor alle tips! Ga ze even doorgeven aan mijn leidinggevende :slight_smile:

Hele andere vraag, ik heb onverwachts een weekend niks gepland en weet dat er hier een aantal meiden weleens in zijn voor een koffie date of drankje, ik ga vaak in het weekend naar Brabant waardoor ik de meeste meetings niet kan dus dacht probeer het zo even. Mocht iemand zin hebben om te meeten dit weekend dan lijkt me dat heel leuk! :grin:

@Musa Ik ga vrijdag naar Nacht van de Liefde in Arminius, is dat iets voor je? https://arminius.nu/programma/nacht-van-de-liefde-3/

En maandag wil ik hierheen: https://www.bibliotheek.rotterdam.nl/actueel/evenementen/evenement/12755-wetenschapscafe-liefde-in-tijden-van-tinder

1 like

Is er iemand hier weleens naar de markt in Schiebroek geweest? En is dat een beetje een goede? Goedkoop en veel keus zeg maar in fruit en groente.
Ik ging altijd naar het centrum maar kan nu niet meer op die dagen.

Weet iemand waar ik een tashengsel in kan laten korten? Ik heb gegoogled, maar lang niet alle schoenmakers doen ook tassen en veel van die kleine zaakjes hebben ook geen website natuurlijk.

Hoop dat iemand hier me uit de brand kan helpen :grin:

Nou, ik zou het ook niet weten, maar als ik op de gok een suggestie moest geven dan zou ik eens bij een klerenmaker gaan polsen… Ik kan me niet voorstellen dat zij er geen raad mee weten. :blush:

1 like

Niet alle kledingmakers werken met leer, de mijne althans niet. Maar zal eens om me heen kijken!

1 like

https://www.shoezo.nl/

Hoewel het niet op hun website staat, hebben ze eens een tas voor me gerepareerd. Ik zou ze een whatsappje sturen met een foto van je tas. Ze komen hem ophalen en brengen hem ook weer terug, fijne service!

1 like

Ik zal even mezelf beantwoorden. Nee de markt in Schiebroek is echt helemaal niks. Er stonden 13 kramen ofzo! Wel in principe alles wat je nodig hebt, kaas, noten, vis, groenten en fruit, kleding, bloemen, olijven en stroopwafels :stuck_out_tongue: maar best duur en weinig keus. Dus echt 1 of 2 kramen met groente en fruit. Ik heb alleen aardbeien gekocht die niet eens goedkoop waren. Was na 2 minuten weer weg daar.

De markt op Blaak blijft wel geweldig hoor. Helaas kan ik qua tijden nooit meer erheen.

2 likes