Rotterdammerts unite

Hahah ik had dat inderdaad ook niet als optie gezien

1 like

Ja, leuk, goede vibe, interessante inrichting en als enkel praten te ongemakkelijk voor je is, neem je samen een shotje en ga je boven poolen. Succesvolle dates gegarandeerd.

1 like

Hahah ja toevallig heb ik hier ook ooit een date gehad! Was idd een leuke plek om te daten.

1 like

Dat is echt een ouwe goude! Vroeger kwamen daar echt aparte figuren ook haha. Maar het heeft zeker wat. De Twitter fries zijn ook erg lekker daar…

1 like

Ik ga altijd naar Hairish. Nadeel is wel dat je geen afspraak kunt maken, dus moet wachten totdat je aan de beurt bent. Maar ik word daar altijd zo goed geknipt, ben van de week nog geweest en ben heel blij met m’n nieuwe kapsel!

1 like

Ik heb net te horen gekregen dat ik over 3 maanden m’n kamer uit moet. Wil graag gaan samenwonen in rotterdam met m’n vriend voor het liefst max 800 kale huur in totaal. Het liefst op redelijke fietsafstand van een ns station.
Iemand tips voor een woonruimte? Iemand tips voor een bepaalde website waar ik zou kunnen kijken?

Holland2stay? Is wel gemeubileerd

Ik ben ook opzoek maar al die badkamers en keuken zijn zo lelijk en mini :tired_face:

Ik kijk vaak op huurwoningen.nl

Ik ben ook opzoek en inderdaad al die badkamers zijn in een oude kast :persevere:

1 like

@Traveltheworld Wij vonden via woningnet redelijk snel een leuk appartement.

Zeker straks in de zomer als veel mensen op vakantie zijn, maak je veel kans! Moet je natuurlijk wel ingeschreven staan en niet te veel verdienen :slightly_smiling_face:

2 likes

Hoe lang stond jij destijds ingeschreven?

Nog geen 2 jaar. De eerste 2 maanden dat ik reageerde werd ik overal 50e of 100e ofzo. In maand 3 werd ik ineens een paar keer 2e en zo heb ik uiteindelijk dit appartement gekregen. Je moet wel door het werk heen kunnen kijken, het is niet zo mooi af en opgeknapt zoals vaak bij particuliere huur het geval is.

1 like

Dat geeft me wel hoop. Ik sta nu ook bijna 2 jaar ingeschreven en sta nu inderdaad ook op plek 100 ofzo

Ja, ik zag dat ik nu ook vooral 35-50 sta, maar dat kan dus best snel veranderen. Maar ik zou dus echt vooral straks in de zomer opletten! Ik hoor wel eens dat uiteindelijk nummer 40 ofzo het huis krijgt, omdat mensen dan op vakantie zijn enzo.

1 like

Weet iemand een leuk vegan lunchtentje in het centrum? :smile2:

https://indebuurt.nl/rotterdam/eten-drinken/vegan-eten-in-rotterdam~61263/2/

Ik vind sue echt een aanrader!

1 like

Ja lijkt mij ook leuk als er eentje komt!
Wat mij betreft is dat geen bezwaar.

2 likes

Ik vond het eten lekker, maar wel heel duur! Eigenlijk het geld niet waard, maar ja sushi is altijd duur.

1 like