Rotterdammerts unite

Super bedankt voor de tip! Bedoel je woningnet of woonnet Rijnmond? Want ik heb net even op woningnet gekeken en daar kon ik regio Rotterdam niet vinden… Weet jij misschien hoeveel je maximaal mag verdienen? Want mijn vriend begint per mei aan zijn nieuwe baan met redelijk wat salaris haha.

@flwhrs Ja ben bang dat ons eerste appartement in Rotterdam geen droomhuis gaat zijn haha!

@anon95960165 Vervelend om te horen dat het zo moeilijk is! Wij willen uiteindelijk ook wel in omgeving Delft gaan wonen. Maar heb eerst nog een jaar coschappen in Rotterdam en zou dan het liefst in Rotterdam gaan wonen.

Ja dat valt idd mee! Wij hadden sushi genomen en zijn best grote eters, dus was ook onze schuld dat het zo duur werd. Ik trakteerde destijds mijn vriend, en de rekening was geloof ik rond de 170 euro :slight_smile:

1 like

Ja, ik bedoel Woonnet, sorry. Ik haal dat altijd door elkaar. Maar als je daar nu nog niet ingeschreven staat, heeft het weinig zin denk ik… Als je vriend echt een leuk salaris krijgt, moet particulier iets vinden wel te doen zijn, lijkt me.

Je hebt 3 categorieën. Tot 22.701 (zowat onmogelijk om daar iets te vinden), van 22.701 tot 30.826 en van 30.836 tot 38.035.
Je kunt alleen reageren op huizen waarvoor je in aanmerking komt.

Bedankt voor de info! Sta nu 7 maanden ingeschreven en inderdaad op plek 150-200. Heb het weekend veel gezocht maar het gaat nog aardig lastig worden om zo snel iets in Rotterdam te gaan vinden :sweat_smile:

1 like

Jaaa!

Zullen we binnenkort iets plannen?

4 likes

Mij lijkt het ook weer eens leuk!

Ik ben ook voor! Heb het wel druk de komende tijd, maar wellicht lukt het om aan te sluiten.

Ik heb al teruggezocht op het forum en op google gezocht, maar ik zou graag wat meer persoonlijke ervaringen willen horen waar ik een leuke high tea kan reserveren in Rotterdam. Hebben jullie tips?

Green Delight, Coffeelicious, Lof der Zoetheid, zulke plekjes? Ik heb het zelf nog nooit gedaan

Edit: oh goed gelezen, je vroeg om persoonlijke ervaringen

Lof der Zoetheid inderdaad @Katie ik heb er wel een keer een high tea gehad en het was hemels! Absolute aanrader!

Dank je wel! Ik zag die ook staan op internet maar ben er zelf nog nooit geweest.

@Revelry Dank je. Die had ik zelf ook in gedachte!

Even een lekkere praktische vraag maar zijn hier mensen uit Noord met een fijne tandarts? Ik ga toch maar een tandarts hier zoeken denk ik maar heb best wel tandartsangst dus zoek een sympatieke.

Tandzorg Kralingen!

1 like

Gezellig, al weet ik zelf vaak pas last minute of ik kan door wisselende diensten, vriend met wisslende diensten en de kinderen,

1 like

Zijn maar gaan poolen bij blaak en drankje gedaan op de witte de with. Poolcentrum blaak is wel echt super chill, werken wcht leuke mensen!

1 like

Ja ben hier wel voor in, leuk!

2 likes

Ja ik!!

2 likes

Ik ook!

Ik ook

1 like

Tandzorg Kralingen raad ik ook aan! Zit daar ook, hele fijne tandarts.

1 like