Rotterdammerts unite

Angelo Betti! Wel zelf ophalen, maar jij wil de beste van de stad…

2 likes

Ik bestel graag bij De Pizzabakkers (zit op de Pannekoekstraat). Lekker dunne bodem, goede smaak.

1 like

Florence :eyes::heart:

2 likes

Weet iemand een leuke pubquiz in Roffa?

Ik lees de laatste tijd redelijk vaak over een pubquiz in Weena. Misschien is dat leuk voor je om uit te proberen?

1 like

Ik zoek een plek waar je op vrijdagavond met een groepje kunt zitten zonder te moeten schreeuwen naar elkaar. Liefst niet té hip of alternatief oid.

Ik kan zelf serieus niets bedenken.

Moet het in het centrum zijn? En ben je fan van bruine kroegen? Ik ga heel vaak gewoon naar een bruine kroeg met vrienden, meestal wat rustiger en ook super gezellig. En natuurlijk wat minder duur allemaal.

Dit vind ik aanraders:
Cafe de Bel (Noord)
Hensepeter (Nieuwe Binnenweg)
't Viaduct (Naast station Noord)
De Koot (Noord, Hillegersberg)
De Klapdeur (Kralingen)
De Pui (Kralingen)
Jan Baert (Bij Oostplein) - altijd lekker rustig en deze eigenaar is echt een topper
De grootste slok (Delfshaven) - Echt een hele bruine kroeg, de tapijtjes liggen op tafel.
Kopi soesoe (Katendrecht) - Overigens is dat niet echt een bruine kroeg, meer een koffietent waar ze ook biertjes schenken en af en toe optredens op het kleine podium maar zooo leuk. Je kunt er ook spelletjes spelen. Of op een zondagochtend de krant lezen.

5 likes

Oh vind ik heel leuk, maar ik denk dat een deel van het gezelschap waarmee ik ben dat niets vindt. 2/5 drinken ook niet.

Ik ga je lijstje wel even opslaan haha!

1 like

Westerpaviljoen misschien? of Loos

1 like

Hebben jullie nog goede tips voor lunchplekken? Ik vind het altijd zo lastig. Ik hou niet zo van bertmans bijv. Ik ben meer van de broodjes a la guliano

Hahaha ik wilde na de eerste zin guiliano adviseren, daarna las ik pas verder. Ik lees dus even mee!

Hebben jullie tips voor cafeetjes/plekken in Rotterdam waar je rustig kan werken met je laptop?

De fietstunnel gaat bijna een jaar dicht!

Hebben jullie aanraders qua kappers? Gaat me alleen om het knippen, liefst niet al te prijzig. Zie door de bomen het bos niet meer :nerd_face:

Tering

Bertmans
Tea Lab (boven)
In de tuin bij Coffeelicious op de Binennweg
UEB West

Allemaal niet echt super rustig, het blijven natuurlijk koffietentjes, maar ik zit daar altijd wel lekker.

1 like

Ik ga altijd bij Reflexe bij de Oude Haven. Hele fijne kapsters, kost wel €30 inmiddels…

1 like

Heb je hiervan (of een andere) aanrader waar je wel rustig kunt zitten en elkaar kunt verstaan, maar je niet zo opvalt als ‘date’ in een verder lege plek? Dus dat er wel wat publiek mag zijn, maar niet te veel en ook niet te weinig. :’)
(donderdagavond, tinderdate)

Hmm de bel wel denk ik. Maar ben er zelf nog niet doordeweeks geweest dus vind het lastig inschatten. Maar ik zie het wel voor me daar.

En anders is weena of de gele kanarie op donderdagavond ook wel goed te doen voor een date denk ik!

Ik hoop dat het een leuke date wordt! :blush:

1 like

Breakaway!

Sommige meelezers zullen nu heel hard moeten lachen om mijn reactie, maar ik ben serieus! Daar zitten echt vaak mensen te daten. :blush:

3 likes