Rotterdammerts unite

Weet iemand een goed adresje om een laptop te laten maken?

De plantenhal! Zit op meerdere plekken, maar is wel buiten Rotterdam. Moet je wel geluk hebben met de kwaliteit van je planten, maar wij hebben er een paar die het al een paar jaar goed doen!

1 like

istein.nl, je kunt via Whatsapp contact opnemen :hugs:

1 like

Spullen voor je huis vind ik juist hartstikke duur, beetje monstera kost daar 50 euro, heb dezelfde grootte op de markt gehaald voor een tientje!
Hartstikke leuke winkel, daar niet van, maar alles behalve goedkoop :joy:

Ik haal dus op de markt en idd Eudokiaplein, of Geschikt, zit op de Bergselaan maar of ze betaalbaar zijn weet ik niet, heb daar tot nu toe alleen rondgekeken en nog niks gekocht!

Oh wat grappig, ik heb wel een andere ervaring. Maar misschien ligt het ook een beetje aan de planten. Ik had namelijk een keer een plant daar gekocht die bij andere winkels juist 10 euro duurder was.
Maar de markt zal sowieso wel goedkoper zijn!

Beetje laat misschien, maar bij de Praxis bij Marconiplein hebben ze een best groot assortiment aan planten!

1 like

Ik ben opzoek naar een nieuwe woning. Dus alle tips qua sites etc. zijn welkom.

Iemand tips voor parkeren bij Ahoy? Een parkeerkaart kost 17,50…

Parkeren bij P+R Slinge en de metro naar Zuidplein pakken? Is maar 1 halte

1 like

Ga je naar Florence? :smirk:

1 like

Als je het niet online koopt, maar gewoon op het parkeerterrein is het €13

1 like

Maandag! En voor zover ik weet zijn er nog kaarten!

2 likes

@Patagonia heeft mss nog een kaartje over

Volgens mij zijn er inderdaad nog kaarten. Ik heb zelf staplaatsen gekocht. Nu al zin in. :blush::ok_hand:t4:

2 likes

Yes :geek:

1 like

Leuk! Parkeren bij Slinge is dus een optie of je zet hem een stukje de wijk in? Ik woonde eerst in Oud-Charlois en dat is gratis parkeren. Dan kan je bus 44 of 70 naar Zuidplein pakken.

1 like

Waar bestellen jullie pizza? Ik wil graag de beste van de stad :heart_eyes:

1 like

Ja daarom, ik zoek iets wat thuisbezorgt!

@Wonderland La Pizza kan je ook bestellen bij Deliveroo :slight_smile:

2 likes

Mijn vriend wilde per se een quattro stagioni (:face_vomiting:), dus uiteindelijk bij een toko besteld waar hij wel eens pizza haalt. Salerno oid? 6/10

Volgende keer ga ik zelf wel naar La Pizza :fu: