Rotterdammerts unite

Ja ik ook vorige week een brief om 'm te verlengen maar het oudje pasje hou je gewoon

1 like

Mijn vriend had hem ook niet gehad, maar je kan verlengen via de website met je DigiD!

Ik heb dan eerst de vouchercode nodig die ik normaal per brief ontvang

Heeft iemand toevallig tips voor leuke plekken om iets te drinken in het zonnetje? Mijn vriend en ik hebben vakantie en willen vanmiddag even de stad in gaan om wat te wandelen en ergens wijntjes/bier te drinken, maar met dit weer wel graag buiten. Zat zelf te denken aan aloha, alleen ben bang dat het daar helemaal vol zit en er dus voor niets heen fietsen? Of is dat sowieso geen aanrader?

1 like

Ik wilde ook Aloha zeggen haha, inderdaad wel druk denk ik

Anders is het terras van Rotown ook leuk of op de boot van V11 aan de Wijnhaven

Zal overal wel druk zijn denk ik, maar als je aloha wilt gokken kun je eventueel nog uitwijken naar de oude haven of de gele kanarie. Ik vind aloha wel echt zo’n fijn terras hebben, het is ook groot dus wel kans dat net iemand weggaat.
Edit: oja parqiet is ook zo leuk, maar wel een flink stuk uit de richting.

1 like

Zou je mij ook willen toevoegen? Ik heb ook interesse!

Ik heb de brief!! Woooo

2 likes

Zooooo het zat helemaal vol! Stonden 4 groepjes mensen te wachten op een tafeltje dus zijn toen naar de gele kanarie gegaan, daar wel lekker gezeten nog :slight_smile:

2 likes

Hee meiden, ging de meeting van vanmiddag nog door? Ging eigenlijk met @Revelry maar zij is ziek geworden en uit de chat gestapt. Dus ik ben de draad een beetje kwijt …

Volgens mij niet! In verband met het weer ook, en veel konden toch niet

Oke, jammer! Goed dat ik het weet, anders stond ik er voor niets :wink:

Oei, dat zou niet handig zijn… Geloof dat nu de planning is dat we in april een nieuwe poging wagen. Mits het weer wat beter is :joy:.

1 like

Iemand tips voor adressen (rotterdam of omgeving) waar je goede en mooie planten kan kopen, die niet extreem duur zijn?

1 like

spullen voor je huis en praxis

1 like

Aw dit is zo zielig icm met jouw foto in het andere topic :cry:.
Ik zou kijken op de markt (zaterdag) of anders bij Ranzijn, Intratuin (Rhoon), of Stek (Nieuwe binnenweg). Bij Hornbach verkopen ze ook planten.

1 like

Ik zag net je overlijdensbericht van je cactus in het andere topic :frowning: als je op zoek bent naar een cactus én een auto hebt, raad ik je de cactuskwekerij in Honselersdijk (klein halfuurtje) aan. Heel veel keuze en ook super betaalbaar. Een mega cactus voor maar 35 euro bijvoorbeeld (waarvoor je in Intratuin 100 euro moet betalen).

En voor andere planten is Stek op de Nieuwe Binnenweg wel leuk

2 likes

@Xiomara @Smooth_operator @Patagonia

Ja mijn arme cactus :frowning:
Ik ga zaterdag een rondje doen voor een vervanger, bedankt voor de tips!

Ik ga graag naar de plantenwinkel bij de Nettorama op Zuid, de plantenwinkel bij de AH Eudokiaplein, voor kleinere plantjes ga ik graag naar Dille & Kamille of de Blaakmarkt op dinsdag of zaterdag (goede tip als je nieuwe cactus wilt) en de Intratuin in Rhoon is ook een optie.

1 like

Stek @ nieuwe binnenweg

1 like