Rotterdammerts unite

Hallo! @Patagonia en ik zitten nu bij elkaar en willen weer een poging doen om een spelletjesmeet te organiseren.

We dachten aan 25 oktober in de avond of 28 oktober in de middag.

Wie wilt ook?
Stem dan op de datum waarop je kunt :grin:

  • 25 oktober
  • 28 oktober

0 stemmers

Ondanks dat ik niet actief ben in de groep omdat ik nog zo nieuw ben haha, mag ik misschien ook aanwezig zijn? :partying_face:

Weet iemand misschien een goede schoenmaker in het centrum? Ik ken die bij metrostation Beurs en die naast de ici paris (Lijnbaan) maar heb daar geen ervaring mee. Misschien weet iemand hier nog een goede? :blush:

Laatst mijn hakken laten vervangen op de lijnbaan, heel netjes, snel en goedkoop. Had mijn ietwat versleten suède pumps zelfs weer helemaal zwart gemaakt als service.

Ah dat klinkt wel goed, bedankt voor de tip! Dan ga ik daar ook even langs.

1 like

Ja natuurlijk!

1 like

Jaaa leuk thanks! Ik ben erbij dan! :blush:

1 like

Weet iemand of er vandaag wat leuks te doen is in Rotterdam? Vrienden komen deze kant op en ben even inspiratieloos!

Schouwburgplein! Ik weet niet wat er precies aan de hand is, maar ter ere van de pride (geloof ik) zijn er dit weekend overal wel dingetjes te doen.

2 likes

De rotterdam pride is dit weekend!

2 likes

@Twijfelaar @floreales is me gewoon totaal ontgaan. Thanks :)!

1 like

Heeft iemand een tip waar ik een goedkope 2e hands fiets kan halen? Ben al bij een paar fietsenwinkels geweest maar die vond ik wel erg duur. Zoek gewoon een cheape stadsfiets waarvan het niet erg is als hij wordt gejat

Ik heb een kaartje voor naar het Scapinoballet op vrijdag 5 okt in Roffa. Lemme know als iemand interesse heeft. :smiley:

1 like

Mijn vriend en ik willen opzoek gaan naar een ander groter huis, alleen alles is zo belachelijk duur. Heeft iemand nog tips waar we kunnen kijken? Of met welke corporaties hebben jullie goede ervaringen? Heb altijd het idee dat je veel inschrijfgeld moet betalen en dan heb je nog geen huis of gewoon wordt opgelicht.

Zijn er mensen die naar het REC festival gaan en wat vonden jullie van de vorige edities?

Is iemand van jullie al in het reuzenrad geweest? Ik ben vandaag geweest en vond het echt leuk eigenlijk! Wel lekker toeristisch haha, maar je hebt zo echt mooit uitzicht over de stad. Liep er langs met mijn vriend en besloten heel spontaan om er in te gaan (als het minder dan 12 euro pp zou zijn, was 8,50 pp). Hij had al wel snel spijt want hoogtevrees haha.

22 likes

Sorry dat ik hier even binnen kom vallen! Ik ben inmiddels al een tijdje aan het werk in Rotterdam, maar ik word de reistijd toch wel behoorlijk zat. Nu ben ik dus op zoek naar een appartement of studio voor ca €500 p.m. Maakt me niet heel veel uit waar, als het maar niet in Zuid is. Welke sites/pagina’s/whatsoever zouden jullie aanraden? Je hebt heel veel verschillende verhuursites natuurlijk, maar ik vind het vrij enthousiast om voor allemaal te gaan betalen. Hoe zijn jullie aan een appartement in Rdam gekomen?

Beetje een random vraag, maar mijn popkoor wil graag een optreden geven in november. Nu blijkt het zeeeer moeilijk om een zaal te vinden voor een schappelijke prijs (er wordt serieus 600+ euro gevraagd voor minuscule zaaltjes). Heeft iemand nog tips voor een leuke plek?

Een studio of appartement voor 500 euro is wel erg ambitieus… Dan zou ik eerder op zoek gaan naar een kamer (of een gedeeld appartement)…

4 likes

Mijn vriend zit in een metalband en zij geven in november een optreden in Toko Trash. Misschien kun je daar eens informeren? Ze vragen alleen een bijdrage indien er niet genoeg verdiend is die dag. Daar kun je afspraken over maken. Zelf ook even pluggen: kom allen naar dit optreden op de 30e. :slight_smile: