Rotterdammerts unite

Ik vind Gamasot erg lekker. Het is Koreaans zit in de Pannenkoekstraat. Het ziet er niet heel fancy uit, maar wel lekker. De Vietnamees ernaast is ook goed. In de Karel Doorman straat zit een noodlebar waarvan ik de naam kwijt ben die is ook lekker. Zit naast Sugo. Die zit ook op de West Kruiskade geloof ik, maar bij die locatie heb ik nog nooit gegeten.

2 likes

Takumi bedoel je denk ik

1 like

Dat is m

1 like

Aloha bar is voor diner een topper. Goed wijnadvies ook. En dus ook goede wijn haha
Umami heel lekker eten. Aziatisch fusion en formule van een sterrenchef (maar ze hebben geen ster dus goed te betalen)
Héroine staat bovenaan mn wensenlijstje, nog niet geweest dus maar schijnt echt super te zijn.
Hemel op aarde is de hemel op aarde (tapas)

1 like

Veel is al genoemd

  • Hemel op aarde voor lekkere tapas, allemaal maria beeldjes in het restaurant, €€€
  • Boca’s serveert een mix van tapas, maar ook kleine gerechtjes op een plank! Je kan kiezen tussen vega, vis, vlees of een mix plank €€
  • Umami, mijn favoriete restaurant, is asian fusion en alweer shared dining (haha) €€
  • Seoul sista is korean bbq, je grilt zelf je vlees, en maak er vervolgens een sla wrap mee met kimchi €€€
  • Takumi voor ramen, naast sugo is vnl met kip, kruiskade is een mix €
  • Warung mini voor saoto soep en baka bana €
  • Vislokaal op de de kaap, naam zegt het eigenlijk al€€
4 likes

Bedankt voor jullie reacties! Het is wel een etentje met een reden/als bedankje, dus ik zat zelf ook al in de richting van Umami oid te denken (alleen zijn we daar al vaak geweest). Héroine had ik ook als optie, maar denk dat mijn vriend Seoul Sista ook leuk vindt. Nog steeds lastig dus, haha. Maar wel goed dat ik hier een paar dezelfde dingen zie die ik ook al in mijn hoofd had :grin:

Hey, die containerbar en vintage markt zijn bij mij om de hoek. Hoe vond je het? Ik heb er zelf op het eerste deel van Harry Potter na niks kunnen scoren.

@Sax Seoul sista vond ik ook echt lekker eten :blush:
Krijg met al deze tips ook echt zin om uit eten te gaan

2 likes

Er is nu designer sale (2e hands) bij w e n de l.a van d i .jk op de van oldebarneveldstraat. Echt een aanrader. Isabel marant, kenzo, stella mccartney voor weinig

2 likes
  • Kua, Mexicaans. Best wel authentiek met alleen maar Mexicanen in de bediening/keuken. De kaasfondue <3
  • Backyard, voornamelijk vegan (alleen de add ons niet). Vet ingericht en lekkere keuken, maar de bediening is helemaal mijn ding.
  • Vineum, Frans. Prijzig, maar zooo lekker.
  • Oliva, Italiaans, maar geen pizza/pasta. Ook aan de prijs, maar echt heel goed en veel eten. Sowieso het beste restaurant aan de Witte de With (oke Warung Mini mag er ook zijn hehe)

Afraders:

  • Rosso. Ontzettend foute tent, wat ooit werd goed gemaakt door echt fantastisch eten. Inmiddels is de bediening zo belabberd en het eten een stuk minder goed, maar de prijs nog steeds heel hoog.
1 like

Noooo waarom heb ik dit gemist?! Had haar ontvolgd want verstandig, maar wel jammer. Heb je iets gekocht?

1 like

Moet wel lukken!

1 like

Jaa absouluut! Ik huur nu voor 850 p/m met zn tweeën, voor ong. 70m2! En dit is west/centrum. In zuid zou je zelfs veeel goedkoper uit zijn.

1 like

m2 maakt mij niet eens zoveel uit, want hij is nu al zovaak bij mij met m’n studio van 21m2 hahaha! Maar dankjewel, dit geeft wel weer een beetje hoop :slight_smile:

1 like

Mij lijkt het juist heel lastig om iets te vinden voor 6 maanden. Toen wij destijds aan het zoeken waren, was alles voor minimaal een jaar.

Ennn daar ging m’n hoop :joy::sob:

Haha ja ik had haar daarom juist wel gevolgd. Volgend jaar beter! Ja ik heb een mooie blazer van dolce & gabbana, broek van Isabel marant etoile, wollen jurk van Sonia rykiel en bloesje van Kenzo. Totaal €175.

3 likes

Tijdelijk huren moet toch wel kunnen? Denk aan studenten die op uitwisseling voor een aantal maanden in het buitenland zitten en willen onderverhuren of iets dergelijks?

1 like

Ahhh sorry, zo was het niet bedoeld! Wat @Revelry zegt is wel een goede, al moet je het dan wel oké vinden om samen een studentenkamer te delen of inderdaad een studio als dat te vinden is.

Succes in elk geval!

1 like

Oh leuk! Ja ik vond het ook niet zoveel aan, heb er niks gekocht. De naam vintagemarkt was een beetje fancy voor een rommelmarkt haha.

1 like