Rotterdammerts unite

Ah thank! Ja ze zeiden 3 weken. Het was voor mij extra belangrijk omdat ik naar de huisarts moest per direct en dit kon dus niet. Heb er dus wat extra druk achter moeten zetten. Ik vind het ook niet normaal dat het zo lang moet duren, al mijn post van verzekeringen is dus nu ook naar mijn oude adres gegaan in Groningen vanwege GBA.

Heeft iemand nog aanraders qua leuke eettentjes/restaurants? Hoeft niet lowbudget maar ook niet heel duur

Een hele late reactie wat betreft tips voor roti, maar rotiland is de beste plek ever voor roti in Rotterdam.
Super gevarieerd en mega veel vega/vegan? opties. Roti pom, roti pompoen, roti tempeh kwijl.
Volgens mij kan je daar alleen afhalen.
Bonus: de porties zijn groot, als je een extra plaat bestelt, kan je er 2 dagen van eten.

3 likes

Ze bezorgen ook via thuisbezorgd!

1 like

Als je niet vega bent: Ortam BBQ gelijk bij Rijnhaven metro

  • Helai
  • Dunya (volgens mij nog niet open na de brand, maar mijn lievelingss )
  • La Pizza
  • Vicini
  • Seoul Sista
  • Je kunt ook lekker eten bij Westerpaviljoen, niet heel restauranttachtig maar wel lekker
2 likes

deze zijn denk ik redelijk bekend maar:
Spaghettata, persoonlijke favoriet
Pierre
Supermercado
La Stanza (met lekker weer in de binnentuin!)

2 likes

Ik heb binnenkort een bruiloft en zoek een kapper (of iemand die gewoon handig is met haar) die mijn haar kan opsteken in Rotterdam, heeft iemand tips?

Rodin en Ciao Ciao zijn mijn favorieten.

Ciao ciao is mijn vaste bestelplek met mijn vriend haha maar nog nooit gegeten!

Uiteindelijk weer naar Gianfranco geweest. Ook echt een goede Italiaan

Hi iedereen! Heeft iemand toevallig zin om morgen te lunchen? Ik woon er nu een paar weken en ik heb voornamelijk internationals in mijn studie die graag met elkaar optrekken. Het lijkt me dus wel leuk een nieuwe vriendin/vriendinnen te maken die ook graag van lunchen houdt, wijntje savonds (niet perse stappen maar af en toe een feestje vind ik tof), naar de bios of musea gaan en lekker over dateleed (relatieleed mag ook) wil kletsen of met me wil winkelen. Ik ontdek graag nieuwe dingen dus ik ga overal mee naartoe. BEL ME 0900, geintje maar pmen mag zeker.

2 likes

Morgen lunchen wordt denk ik lastig maar ik sta er wel voor open om een andere keer op pad te gaan!

Leuk! En vooral niet twijfelen.

Twijfelen?

Haha je naam, maar veel te flauw sorry

Oh jemig, haha. Ik ben er duidelijk niet helemaal bij. :sweat_smile:

1 like

Lijkt me leuk! Morgen kan ik ook niet, maar een andere keer misschien? En hoe bevalt het je tot nu toe in Rotterdam?

1 like

The Glambar! De mensen die er werken zijn heel aardig. Daarnaast ben ik ook altijd tevreden en je betaalt niet de hoofdprijs. Tram 4 stopt ervoor (tram 25 stopt ook dichtbij)

1 like

Ja lijkt me leuk! Echt leuk dat jullie reageren :two_hearts:. Ja het bevalt heel goed, ik vind het heel leuk dat er elk weekend wel dingen te doen zijn. Ik ga zometeen naar de vintagemarkt bij Containerbar Noord. En ik ben gek op alle nieuwe koffietentjes en lunchplekken om te ontdekken. Eigenlijk het enige wat ontbreekt zijn nog een beetje nieuwe mensen leren kennen, ik had verwacht dit op mijn studie voornamelijk te doen maar dat valt nog wat tegen. Ik ben ook een tweede master gaan doen dus de meeste mensen kennen elkaar al of zijn dus international, wat niet erg is overigens. Ik heb heel veel lieve vriendinnen, maar die zitten in het Noorden dus het lijkt me leuk om hier ook wat vaste mensen te hebben om leuke dingen mee te doen.

1 like

Hoi! Ik weet dat de vraag al wel eerder voorbij zal zijn gekomen maar toch. Ik wil graag op korte termijn naar Rotterdam verhuizen (studio/appartementje) maar zie door de bomen het bos niet meer. Met welke makelaars hebben jullie goede ervaringen? Of bijvoorbeeld met een bemiddelbaar ofzo? Ik heb een klein budget en dat maakt het wel een stuk lastiger merk ik, want ik voldoe vaak niet aan de (grote) inkomenseisen. Als iemand tips heeft, hoor ik het graag!

Heeft iemand nog leuke tips voor een restaurant? Zie soms door de bomen het bos niet meer hier, en ik vertrouw op de keuze van mede-FF’ers.

Het hoeft niet heel goedkoop te zijn trouwens, en liever geen Italiaans.