Rotterdammerts unite

:raising_hand_woman:t2:

Bij de Coop in de buurt toevallig?

Ik woon ook in het centrum en ik merk echt dat het per straat verschilt. De westersingel is altijd wel een plek waar dingen worden geroepen (ook echt obsceen zoals of ik wel eens een dikke zwarte pik heb gepijpt) en er heeft daar ook een keer iemand me vastgepakt op klaarlichte dag. In mijn straat heb ik dan weer eigenlijk nooit problemen.

Wat ik wel probeer is aan die mannen te vragen waarom ze dat doen. Soms krijg je dan scheldwoorden naar je hoofd, maar soms lijkt het ook wel te helpen om wat meer besef bij ze te creëeren dat het echt arelaxed is.

2 likes

Fitland is fijn!

Aan dat plein :smirk:

Dan kan ik vanuit mijn flat jouw huis bijna zien denk ik :grimacing:

Ik ben toevallig vandaag gaan sporten bij fit for free met een dagpas. Best oke en niet heel duur. Vond de kleedkamer alleen mwah. Was niet bij die van centraal btw maar die in het centrum.
Ik vind t lastig want denk dat ik wel meer begeleiding nodig heb, maar fitland bijvoorbeeld is echt duur!
Ik ga ook een 7 dagen pas aanvragen bij anytime fitness. Alleen die is wel weer aan de wat duurdere kant.

Hoe werkt dat eigenlijk met zo’n dagpas? Krijg je dan een rondleiding en dat je dan kan gaan sporten? Hahah ik weet er echt niks van, ben jaren geleden met school een keer in een sportschool geweest.

Misschien kun je ook nog kijken bij Trainmore? Ik weet niet of zij meer begeleiding kunnen bieden, maar die is ook niet super duur. Daar ga ik waarschijnlijk ook nog kijken.

@Kauai Fitland vind ik iets te duur.

1 like

Eeh ja ik was er gewoon naar toe gegaan. Kreeg niet een rondleiding maar had er ook niet om gevraagd. Bij trainmore ben ik ook geweest was ook wel prima maar hadden niet alles wat ik wilde!

1 like

Haha bizar dat er iemand zo dichtbij zit. Ik woon boven de winkels. Dat rijtje waar de makelaar, Italiaan en scooterwinkel zitten zeg maar.

Nee, ik heb nog een lopend abbo bij Fit For Free, lijkt me wel superleuk dat je allerlei verschillende dingen ermee kan doen, want ik vind de sportschool maar saai geworden. Wil een keer suppen op de plas!

Ik ga trouwens altijd bij centraal. Het is niet super luxe maar prima, je betaalt ook weinig dusja. Ik ken de kleedkamer op een andere locatie niet (Hoogstraat?) maar die bij centraal is pas een jaar oud (vernieuwd) en wel netjes.

1 like

Haha grappig! Ik loop weleens de Coop in (liever de AH, maar soms moet het) dus dan kun je me voorbij zien wandelen :grimacing:

Heb alles hier net even gelezen en schrik er wel echt van joh. Heb wel eens zulke dingen meegemaakt als ik in Rotterdam was, waar ik nu woon ook wel eens maar voel me daar toch wel een stuk veiliger. Reageer nu even snel op dit gebeuren en op @floreales wbt wijken/woonruimte. Ik ben zelf in de gemeente die links tegen Rotterdam aan ligt gaan wonen. Woon daar heel rustig en mooie oude binnenstad, winkels om de hoek en ben in 6 minuten lopen bij een metro station en vanaf daar binnen 10 minuten met de metro bij beurs. Met de fiets volgens Google maps 17 minuten naar Rotterdam centraal. Misschien de moeite waard om daar te zoeken? Heb zelf een jaar geleden die keuze gemaakt omdat het niet lukte in Rotterdam iets te vinden in een (naar mijn mening) leuke wijk en je vanaf zuid of oost vaak ook net zo lang onderweg bent naar Rotterdam centrum als ik nu vanuit waar ik dus ben gaan wonen.

2 likes

Ik ben wel benieuwd naar de Foodhallen!

2 likes

Coop is kut hier hé, al ben ik over de ah op het lage land ook niet te spreken. Ik wilde zeggen: ik zal op je letten maar geen idee hoe je eruit ziet :grimacing:

1 like

Nee die AH vind ik eigenlijk ook maar niks, maar de Jumbo vind ik te ver (want dan moet ik heeelemaal dat plein over) dus ik doe het er maar mee :disappointed_relieved:

1 like

Jaaa ik woon sinds dinsdag in Rotterdam! Ik ben dus vanuit het Noorden hiernaartoe verhuisd voor studie (2e master) maar ik ben al wat ouder. Hebben jullie nog tips om mensen te ontmoeten hier? Ik kan wel wat leuke vriendinnen gebruiken. Mocht iemand zich geroepen voelen? Vooral eten vind ik leuk. Ik twijfel om bij iets van een vereniging te gaan, sport is niet mijn ding dus dat niet echt. Als iemand daar nog tips voor heeft? Gewoon mensen die borrelen af en toe.

6 likes

Welkom in Rotterdam, leukste woonplaats ever!! :slight_smile:

1 like

Ik hoorde gisteren dat het een beetje pretentieus publiek is

Ik was er bij de opening, ben eigenlijk snel weggegaan. Vind fenix leuker !

Vrijdag is er een spelletjesmeet. Als je dat leuk lijkt, kun je aansluiten

1 like