Rotterdammerts unite

Hier duik ik gelijk in!

Zijn er misschien meer mensen die interesse hebben in een kookclubje? Dat is echt superleuk mits er genoeg mensen meedoen, haha.

6 likes

In augustus is er een Spelletjesmeet, we hebben hiervoor een grote pm gemaakt. Als je spelletjes leuk vindt, kan ik je toevoegen.

Heeeeeel graag!

1 like

Hallooo! Hebben jullie nog tips voor een dag en half rotterdam? Ik zou op zondagochtend aankomen en maandagmiddag weer vertrekken. Ik zou slapen in het mainport hotel (lekker luxe), heeft iemand daar ervaring mee?
Voor de eerste ochtend zoek ik nog een lekker ontbijt en verder zijn leuke lunchplekjes en take-out voor 's avonds welkom! Ook leuke winkelgebieden of must do’s zijn welkom. Ik ben alleen en wil er ultiem van genieten :slight_smile:

zondag 12 augustus en maandag tot de namiddag :slight_smile:

Ik zit bij de boekenclub van Bored to Death bookclubs! Er is er een voor YA en voor Engelse lit. Supergezellig, kom een keer langs als je zin hebt. :grin:

Linkje: https://www.boredtodeathbookclub.com/book-club/

5 likes

Hebben jullie kappertips voor blond haar? Locatie maakt niet uit. Ik zat aan Rob Peetoom te denken, maar misschien hebben jullie nog andere aanbevelingen. Ben een beetje een kappersnob en niet zo snel tevreden, zoek echt iets goeds voor highlights en knippen uiteraard.

Ik ga bij Rob Peetoom op de Meent voor mijn asblonde highlights. Kost een paar centen, maar ben echt altijd tevreden. Ik laat altijd kleuren en knippen door Rowena… Rosella knipt ook goed.

1 like

@Evenveel vroeg een maand terug waar je lekkere vegetarische roti kon eten, maar ik ben op zoek naar de lekkerste roti met kip. Het liefst waar je kunt bestellen/thuisbezorgen. Wie heeft dé tip?

Warung mini

4 likes

Jep die wilde ik ook al typen haha!

2 likes

Geen Rotterdammer hier maar wel fervent bezoeker en fan van de stad. Mijn halve vriendenkring woont er ook.

Maarr gaan er meer mensen morgen naar Blijdorp festival?

@flwhrs @Boondigga @anon91490777

Warung mini bezorgd niet in de omgeving van Alexander :pensive:

En Asha bezorgt helemaal niet (maar daar heb ik het wel 1x gehaald toen ik nog in die buurt woonde en was wel lekker!)

Anders toch maar een keer gaan halen :thinking:

Nee hè, terwijl het echt niet zo ver van het centrum is :sweat_smile:

Iens vertrouw ik sowieso niet echt, omdat zij kunnen betalen om slechte reviews te laten verwijderen. En een Chinees die roti maakt? Daar moet ik nog even over nadenken… :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Oooh zo haha. Laat ik nou net geen fan zijn van Chinees eten :disappointed_relieved:

Toch maar weer terug verhuizen naar Blijdorp denk ik :thinking:

Edit: nouja, niet gelogen, maar ook niet eerlijk…

Hoi ik woon al enige tijd ib Rotterdan, maar ik vind het eigenlijk net niet helemaal fijn waar ik nu woon (west). Ik wil gewoon rustig over straat kunnen lopen in de avond zonder problemen en hier is dat toch niet echt chill. Dus ik wil wel graag verhuizen, maar ik weet niet zo goed waarheen. Wat vinden jullie echt fijne buurten? Zoek eigenlijk een mix van wel iets te doen, maar ook een beetje rustig. Blijdorp is nu natuurlijk helemaal hip, maar ik ben eigenlijk nog nooit op plekken daar geweest die ik echt leuk vond (waar zijn die dan?)

@Casablanca Ik woon midden in het centrum in het WdW kwartier en heb me nooit onprettig gevoeld op welk tijdstip dan ook. Mijn straat zelf is lekker rustig, maar om de hoek is van alles te doen. Hier zijn echt veel betaalbare appartementen, maar dan moet je wel ingeschreven staan bij woonnet.

Blijdorp vind ik leuk, maar is wel echt rustig.

Ik woon in Blijdorp en wat betreft echt leuke plekjes kom ik ook weinig verder dan de dierentuin, het Vroesenpark, ijssalon Gielato en de singel aan de Schepenstraat. Vooral de centrale ligging maakt voor mij Blijdorp zo fijn. Weg uit de drukte als je dat wil maar binnen 15 min loop je naar het centrum, binnen 15 min ben je naar Kralingse Plas gefietst etc etc. Het is maar net wat jouw eisen zijn mbt woongebied.

@Casablanca waar woon je ongeveer in west? Ik ken heel Rotterdam wel goed (ofja alles behalve verder op zuid) maar dat weet @anon91490777 weer

Ik woon in een best goed stuk maar ik vermijd wel straten zoals de Claes de vrieselaan en 's gravendijkwal in mijn eentje in het donker, daar word ik vaak lastig gevallen. Maarja ik ben zo ongeveer overal lastig gevallen hier in Rotterdam, ook gewoon overdag in Kralingen en het centrum. Thug life.

Sowieso als je overweegt je verhuizen ook 's avonds door de buurt fietsen/lopen!