Rotterdammerts unite

Ook @camelia, die zou ik echt niet doen! Heb daar een hele slechte ervaring via mijn bijbaan, bracht een nieuwe wollen jas met vlek maar die was daarna zo zwaar toegetakeld dat we hem af konden schrijven. Uniek is wel oké, niet geweldig, verder weet ik er eigenlijk geen.

1 like

Ik ben tot nu toe erg tevreden over stomerij Zeelenberg op de Nieuwe Binnenweg. Hebben mij uit de brand geholpen toen ik opeens een vlek zag op m’n jurkje die ik de avond van m’n bruiloftsfeest wou dragen. Ze hebben dus echt hun eigen apparatuur, sturen het niet op en hebben dus ook same day service mocht het nodig zijn. Vriendelijke mensen ook.

3 likes

Jonge vrouw aangevallen en verkracht
Heel eng en zo dichtbij

Ondanks het nare nieuwsbericht wilde ik zeggen dat ik vorig weekend in Rotterdam was, en echt iedereen was zoooo leuk en aardig. Overal zei iedereen hoi op straat! Dat is best wel anders dan waar ik nu woon. Nog 3 weekjes en ik ga verhuizen :two_hearts:

4 likes

Was je in het centrum? Misschien heb ik een rotkop dan, niemand zegt mij ooit gedag :cry:

2 likes

Het was in het buurtje waar ik ga wonen straks (west) Ik was met mijn moeder dus misschien zagen we er wat aandoenlijk uit als twee Friese mevrouwtjes in een nieuwe stad. Mijn moeder komt sowieso weinig uit haar dorpje dus die vindt alles een belevenis, wel cute haha. Ze vraagt ook alles aan iedereen dus tsja, voor je het weet staan we weer 10 min op straat met onbekenden te kletsen.

4 likes

Oh gelukkig, daar kom ik nooit. Dus misschien ligt het toch niet aan mij :zipper_mouth_face: . Wel leuk hoor, die praatjes. Zo kom je nog wat te weten en zo leer je misschien ook nog leuke mensen kennen!

1 like

Er komt een stille tocht/solidariteitsmars:

1 like

Kent iemand een goede fysiotherapeut in Rotterdam?

Oke, heeft iemand een aanrader van een goede en betaalbare kapper? Liefst Rotterdam centrum of noord. Moet na 3 jaar toch maar is een kapper in Rotterdam gaan vinden…

@Rockabye Kent een goede in noord!

1 like

https://www.bzfysio.nl/ !

1 like

Ik wil heel graag naar een apartementje/studio verhuizen in Rotterdam (liefst Blijdorp/kralingen/centrum) maar heb het idee dat dit een beetje een onmogelijke opgave is. Heeft iemand tips voor goede sites of verhuurders?

Dit gaat een beetje gek klinken, maar op deze site: https://hartautoverhuur.nl/ kan je contact details van Robert van t Hart vinden. Die heeft een autoverhuurbedrijf op de Korte Kade op de begane grond, maar heeft alle panden daar opgekocht. Hij verhuurt dus alle kamers/apartementen en studios boven zijn bedrijf. Ik heb er jaren gewoond! (Wel 10 jaar terug hoor, daar niet van). Misschien t proberen waard?

4 likes

Ik woon al 3 jaar in Rotterdam, maar merk (o.a. doordat ik geen lid ben van bijvoorbeeld een studentenvereniging) dat ik niet echt vrienden binnen Rotterdam heb. De volgende keer dat jullie iets leuks gaan doen wil ik heeeeeel graag mee!

2 likes

Ik zou Vestia in de gaten houden. Mijn studio in Blijdorp/Centrum komt binnenkort vrij omdat ik buiten de stad ga wonen. Ik zal je anders pb-en zodra ik mijn huur heb opgezegd.

1 like

Ah dat zou super fijn zijn, thanks!!!

Die twee dingen zijn niet echt iets voor mij… Ik zou wel graag bij een kookclubje of leesclubje willen maar deze dingen kan ik allebei niet vinden. Ik heb sowieso wel een hele leuke huisgenoot waar ik dingen mee doe en een paar mensen van school binnen de stad hoor! Dus het is niet zo dat ik helemaal alleen in de grote stad ben :joy: maar meer mensen zijn gewoon altijd welkom :slight_smile:

Ben begonnen in Blijdorp, maar naar twee jaar daar ben ik op de Kop van Zuid gaan wonen. Jaaa sowieso de volgende keer als er met een groep iets wordt gedaan ga ik graag mee! Waar woon jij?