Rotterdammerts unite

Voor degene die het leuk vinden de kaartverkoop voor pleinbioscoop is begonnen.

10 likes

oeh ik had dit van de week nog opgezocht op google, omdat ik wilde weten welke films er kwamen. Ik weet nog niet naar welke ik wil gaan.

Lady bird, I Tonya en de Florida project raad ik aan!

1 like

Three Billboards moet je heen!

1 like

Ik ga naar One Flew over the Cuckoo’s Nest

Nu gaan de feestjes wel door, maar niet op het Dak. https://www.facebook.com/366358940225774/posts/866985296829800/

1 like

Had het volgens mij al eens eerder gevraagd, maar weet niet meer of dat nou hier was. Maar weet iemand een fijne sportschool rond centraal/west? Ik wil niet bij Basic Fit. David Lloyd kan ik niks vinden online over de prijzen -__-, zo lame.

@Boondigga Ik zit bij Fi.tland, zit praktisch naast centraal station. Vind het een fijne sportschool (heel gemixt publiek, veel lessen), maar niet heel goedkoop. Ik betaal nu rond de 30, maar dat is met korting omdat mijn vriend er ook zit. Prijzen staan bij hen wel op de site trouwens.
Maar kun je David Lloyd niet gewoon bellen voor de prijs?

1 like

Gaat er vanavond nog iemand dansen bij Bird?

Oh die kende ik nog niet! Ga even op die site kijken. Ja kon inderdaad bellen hoor, maar vind dat altijd zo hinderlijk dat ze dat expres niet op de site zetten dat ik dan al eigenlijk niet meer wil bellen:p. Maar dat is mn eigen probleem I know. Maar chill want anders was ik niet op fitland gekomen dus ga nu ff kijken :).

Haha ja ik zei dat wel zo makkelijk, maar ik ben zelf net zo bedenk ik me nu :’)
Toen ik ging zoeken voor een sportschool vielen degene die geen prijzen vermeldden op de site sowieso al af, vind dat zo vervelend en klantonvriendelijk. Of dat je gelijk al zo’n intakeformulier moet invullen, ook zo hinderlijk.

Mocht je nog iets over die van mij willen weten dan laat je het maar weten!

1 like

Ja ik heb eigenlijk een vraagje. Maken de begeleiders daar samen een schema met je? Of moet je daarvoor betalen? In mn oude sportschool was dat for free (chill). En meten ze ook vet en spiermassa bijvoorbeeld daar?

Voor zover ik weet hoef je nergens extra voor te betalen (mits je echt specifiek sessies met een PT aanvraagt natuurlijk). Aangezien de meesten altijd heel behulpzaam zijn ga ik er vanuit dat ze je daar ook goed bij helpen. Je hebt ook vier verschillende ‘trainingsprogramma’s’ die je kunt volgen. Je kunt dan elke zoveel weken of elke week samen met een trainer weer nieuwe oefeningen leren en aan je schema toevoegen.

O en vet/spier kunnen ze volgens mij ook meten ja, maar zeker weten doe ik dat niet want dat hoef ik niet per se te weten haha.

1 like

Weet iemand een goede stomerij in Rdam? Eentje die je je favoriete blouse toevertrouwt :see_no_evil:?

Ben zo op Rotterdam CS, wat moet ik halen bij Dudok? :grin:

Ik vind hun witte chocolade koekjes erg lekker! Koop er altijd 1 als op op Rotterdam CS ben :blush:Ben zelf wat minder fan van taarten (zo machtig)

1 like

Red Velvet Cake, duh! :yum:

3 likes

Stomerij op de Pannenkoekstraat!

1 like

Wat is het geworden?

Heb het wittechocoladekoekje gehaald, omg wat lekker en vers!

2 likes