Rotterdammerts unite

Dankjulliewel voor de eerste-date-restaurant tips overigens! Waren uiteindelijk bij Alfredo’s geweest, de date was verschrikkelijk maar het eten niet :pray:

11 likes

Weet iemand een fijne Thaise masseuse? Liefst in West, maar elders in de stad mag ook.
Ik vind het fijn als het een salon is waar ze heel duidelijk geen erotische massage doen en ik hou ook van flink stevig gemasseerd worden.

Ik vind mending hands heel lekker! Ze is niet Thais, maar doet wel verschillende massages…

Jaaaa love Lucie. Ik haat sport maar dit vind ik echt superleuk. Je kan echt je agressie lekker kwijt, leuke muziek en fijne afwisseling met cardio!

1 like

Ooo die is heel dicht bij mij, dus dat is wel aantrekkelijk.

Ik zie dan al voor me dat ik helemaal rozig na een massage zo naar mijn huis rol :blush:

Areeya bij Blaak. Hele prettige salon, schoon, en je kunt aangeven waar je last hebt, zijn best van de harde hand hehe

Ging ook heel lang naar Khlay zen maar had 1 minder prettige ervaring (ze begon later, stopte eerder, ging heel vaak tussendoor weg) en had nog contact met de eigenaresse nav hiervan maar ze liet niets meer weten. Vond ik niet zo

1 like

Jaaa dit had ik toen ze nog bij Eendrachtsplein zat, baal echt dat ze is verhuisd! Ze was ook altijd heel goedkoop, maar nu zijn de prijzen meer zoals bij iedereen. Ben benieuwd hoe je het vond! (Als je gaat)

1 like

Is er iemand die regelmatig in Het Park komt en weet of het er nu doordeweeks in de vakantie even druk is als in het weekend? Ik wil weer even ergens anders mijn hond uitlaten maar de laatste keer ben ik snel weer weggegaan door de hoeveelheid kinderen :’)

Volgens mij kan je prima je hond uitlaten nu! Ik was er gisterenmiddag en was vrij rustig. Kinderen verzamelen zich meestal bij het grote veld, daar kan je redelijk omheen lopen ook.

2 likes

Dankjewel!

1 like

Weet iemand leuke babywinkels in Rotterdam?

Ik ken alleen de petit bateau aan de Karel Doormansstraat omdat ik daar vaak langsloop. Zie soms schattige regenjasjes in de etalage maar ben nog nooit naar binnen geweest want ik ken verder geen baby

1 like

Ja ik zoek een winkel voor een cadeau. En dacht misschien is er een leukere, locale winkel dan de prental. Maar ik weet ook zo gauw niks

Ik Kralingen zit een leuk winkeltje, zelf nooit binnen gestapt want heb nooit baby of kinder dingen nodig maar vaak langs gefietst. Het heet volgens mij ‘het hemeltje’, misschien kan je het online wel vinden!

1 like

Ah er is wel een leuke speelgoedwinkel naast de Dille & Kamille, De Zonnewijzer! Op de Korte Hoogstraat. Volgens mij ook voor baby’s en kleine kinderen, knuffels etc. Mooi speelgoed in elk geval.

5 likes

Bij Voorlopig op de Nieuwe Binnenweg kun je mooie cadeaus voor baby’s kopen. En anders in kinderboekenwinkels zoals De kleine kapitein, of zelfs bij Donner op de kinderafdeling. Daar kun je naast boeken ook altijd wel wat speeltjes of knuffels kopen (soms in combinatie met een boekje).

2 likes

De carrabas is een heel grote speelgoedwinkel aan de Jonker fransstraat. Daar heb ik een heel leuk mobile gekregen en daarna nog zelf gekocht voor boven de wieg.

2 likes

Ik denk dat je Mijn Hemeltje aan de Frits Ruysstraat bedoelt! Dat is inderdaad een heel leuke winkel. Veel bio en houten speelgoed enzo.

2 likes

De Kleine Kapitein

1 like

Ik kom even binnen vallen sorry! Maar hebben jullie tips waar je lekker kan eten en cocktail kan drinken in de stad? Het liefste bij dezelfde zaak zodat we niet hoeven te verplaatsen.
Dacht zelf aan supermercado maar die is helaas vol…