Wil je echt uit eten gevoel op een 1e date (gewaagd sowieso haha)? Anders zou je bij Spirit kunnen eten en daarna ergens drankje doen
Gusto heeft ook lekkere vegetarische gerechten
Ik wil komende week gaan kijken bij snap fitness, zit aan de zalmhaven. Heb nu een basic fit abonnement maar dat is idd echt vreselijk in Rotterdam.
Oh en @cruelsummer ik woon vlakbij la pizza centrum (scheepstimmermanslaan) en vind dat er altijd heel gezellig uit zien buiten. En veel vega pizzaâs natuurlijk.
Ik ging per ongeluk eten op mijn eerste date (ik had daarvoor iets teveel wijntjes op een terras gedronken ter voorbereiding dus ik kon wel een bodempje gebruiken) en ben toen bij oâpazzo beland. Wilden eigenlijk bij old scuola (ook leuk!) en alfredoâs (ook een tip) maar die waren dicht.
Date was heel geslaagd - nu 3,5 jaar later still going strong
En ik zit nu zelf bij FFF. De locatie op de Lijnbaan bevalt tot nu toe heel goed, rustig, mooi (net nieuw). Maar ik ben wel meer een groepslesser, dus echt veel in de zaal kom ik niet dus kan die sfeer niet goed peilen.
Ik wilde ook alfredoâs tippen, maar weet niet hoe het zit met hun vegan aanbod, veggie is prima te doen
Backyard misschien? Hebben veel vega opties (of alleen maar vega, dat weet ik niet meer) en vond ik wel echt lekker ook! Geen idee alleen hoe druk het er âs avonds in het weekend is.
Rozey is leuk, zit bij Blaak (niet hartje centrum dus maar wel dichtbij genoeg zou ik zeggen). Het is all you can eat met kleine gerechtjes om te delen, maar wel gewoon lekker eten, geen ordinaire vreetschuur haha. Vind de sfeer ook leuk daar, ongedwongen en werken veel leuke jonge mensen!
Klaar gemaakt
Om maar in de sporty mood te blijven; is iemand hier weleens naar Lucie with the 6 punches geweest?
Nog niet, maar ik wil wel heel graag. Durf niet naar binnen nog haha. Maar ben wel van plan om het ergens deze zomer nog te proberen dus dan laat ik hier nog wel weten hoe het was!
Je hebt een ladies only BF in Alexander. Heel flex! Mis die nog elke dag (naar Groningen verhuist, maar soon komen we weer terug )
Wow echt? Ik zie het nu, hoe werkt dat precies want deze sportschool staat 2x genoemd (Metaalhof toch?) dus zowel ânormaalâ als Ladies only: Basic-Fit - Sportscholen in Rotterdam
Leuk dat je weer terugkomt haha
@lisaanna snap ik dat je het nog niet durfde, voelt ook als een hoge drempel. Heb net wat filmpjes bekeken maar lijkt wel heel uitnodigend/open te zijn. Ben benieuwd!
Ja ik ben er een paar keer geweest via onefit, was wel prima eigenlijk! Ziet er mooi uit en lessen vond ik meest wel leuk, vooral buiten geweest toen binnen nog niet mocht, maar laatst ook binnen geweest
Nee maar ik wil het ook graag proberen! Dus ben benieuwd naar de verhalen hier als andere mensen eerder gaan haha
Ik sport er ook! Leuke lessen en een mooie gym.
Ja leuke lessen en mooie locatie! Vind het een aanrader
Jaa Basic Fit Metaalhof is heel fijn, daar sport ik meestal! Beneden is een normale basic fit, de bovenverdieping is ladies only. Je kunt in de app redelijk goed zien voor welke locatie je reserveert (ladies only of de gewone) en bij de ingang neem de poortjes die voor de trap staan ipv die andere en dan kom je in het ladies only gedeelte.
Ohh wat een grappig concept, ken ik helemaal niet. Ik heb sinds kort wel een aantal bokslessen (zaktraining) bij mân sportschool gevolgd en vond het superleuk.
Haha dat filmpje, iedereen blijft ook lekker rustig zitten in eerste instantie