Stockholm zit helaas vol morgen, we zijn een beetje laat.
Zit nu indd bij de rest bij de oude haven te kijken. Iemand ervaring met Appartt?
Vessel 11 heeft wellicht nog plek?
Williams canteen misschien?
Apartt is ook heel gezellig! Laatst heerlijk tot middennacht aan het water gezeten
Obbaâs Day and Night, Spikizi, Prachtig, Kite
Thanks allemaal!!
Ik heb van de week echt leuk kunnen rondkijken bij de Re-share winkel tegenover Backyard / Dille en Kamille. Tip! Mooie tweedehandskleding voor weinig (wel duurder dan meeste kringloopprijzen).
mijn beste vriendin & ik zoeken een tweekamerwoning in Rotterdam voor max. 900 euro. we zijn ons er heel erg van bewust dat dit super onrealistisch is haha maar misschien dat iemand hier iets weet? de buurt maakt niet héél veel uit, als het centrum maar enigszins goed te bereiken is, en we hoeven er ook zeker niet meteen morgen in!
Er staat een appartement in mijn complex te huur. Ik pb je even.
Vandaag zag ik dat de Bram Ladage op Binnenwegplein helemaal gestript/ gesloopt was. Hoe lang gaat die verbouwing duren eigenlijk? Las ergens op social media 9 maanden, maar zal toch niet. Zag er echt treurig uit.
Ik zoek ook een appartement/ studio Max 900 euro mocht iemand nog tips hebben.
Ja 9 maanden en dan komt het anders terug begreep ik
Ja dat komt door een ruzie met Bram Ladage en de franchisenemer (die nu weggegaan is)
https://www.ad.nl/rotterdam/snackrel-bij-bram-op-het-binnenwegplein-beslecht-patatbakker-nico-moet-weg~a21ffbaf/
Ik hoop ook geen fish & chips
Vannacht rond 04.15u hingen er 10 tot 20 minuten helikopters boven Rotterdam Het Lage Land/Alexander. Op internet kan ik niets vinden. Het was zoveel lawaai dat ik er wakker van werd en niet meer van kon slapen. Weet iemand waarom ze er waren?
Sliep toevallig dit weekend bij mân moeder in LL maar ik heb niets gehoord!
Heb je niks aan natuurlijk
Hmm er was wel een illegaal feest zag ik op het nieuws, maar vraag me af of ze daarvoor helicopters inzetten?
Honderden jongeren bijeen op illegale raves, politie grijpt niet in - https://nos.nl/l/2396627
1000 jongeren wtf
Zou kunnen, maar lijkt me wel heftig aangezien de politie verder niet in heeft gegrepen. Het helikoptergeluid klonk ook letterlijk boven mijn huis voor meerdere minuten, alsof ze iemand zochten op straat. En ik woon net te ver van het Hoge Bergse bos om dat geluid vanuit die hoek te verklaren. Wel goed gevonden!
Ik ben op zoek naar een huurwoning vanaf 1 december, kent iemand hier toevallig nog een makelaar waar diegene goede ervaringen mee heeft? Of een huisje waar we in kunnen mag ook natuurlijk haha