Als niet-rotterdammert is de watertaxi voor mij toch wel een van de leukste attracties van rotterdam… fuck de efteling
Rijschool Nesselande misschien? Daar hoor ik echt goede dingen over altijd. En Rijschool Orlando, daar heeft een vriendin gereden en die was heel tevreden. En vooral geen rijscholen uit Krimpen nemen, die zijn allemaal kut geloof ik😅
Misschien zit je dan bij Nesselande wel naast deze vent binnenkort
Ik twijfelde over het topic maar dit lijkt me toch de beste
Kan je een medium Susan Bijl ook comfortabel over je schouder dragen of zijn de openingen daar te klein voor?
Ik hoop dat susan bijl geen persoon is…
Ik vind dat het niet kan! Heb em altijd in mijn hand, en is ideaal met fietsen aan mijn stuur
Grappig, nog nooit geprobeerd met de medium. Met de large doe ik het wel. Maar heb net m’n medium even om m’n arm geslingerd, niet chill!
Ik vind hem net te klein daarvoor. Met een L gaat het beter. Of je moet voor een medium bum bag gaan.
Echt lastig om tips te geven aan bezoekers van je eigen stadje. M’n schoonouders (60+) komen een paar dagen hierheen, waar zal ik ze heensturen?
Kan ook in de ruime (fiets)omgeving, want ze nemen de fietsjes lekker mee.
Ik heb al Spido/Trombenburg/Maasvlakte/Villa Aug en de musea.
Dit leek mij echt een ding wat ff snel is opgetuigd voor toeristen die bij de Spido lopen. Maar ik zie net wat stories bij iemand op instagram en het ziet er eigenlijk wel cool uit. Haha. Beetje instagram-museum-vibes.
Misschien Aloha voor eten aan de Maas (als het weer mee zit…) en de Kralingse plas of langs de Rotte fietsen voor wat natuur? En voor winkeltjes misschien nog de Zwaanshals. Misschien is kop van Zuid, Katendrecht en hotel New York ook nog wel een leuk stuk om te zien.
Ik fietste van de week van Aloha naar de Erasmusbrug (echt langs het water, niet op het hogere fietspad) en ik bedacht me “o ja dit is echt heel mooi”.
Verder misschien wandelen door de Markthal (de kraampjes zijn niet echt bijzonder, maar de architectuur wel), de Kijkkubus van binnen bezoeken en dan wat drinken op een terras bij de Oude Haven? Een watertaxi vind ik ook altijd heel leuk.
O en Historisch Delfshaven is ook wel heel leuk als tegenhanger van het centrum.
En als ze van moderne kunst houden dan zou ik Atelier van Lieshout aanraden, daar is een verassende ‘buitengalerie’ met allemaal grote rare kunstwerken.
zijn hier nog mensen die een appartement zoeken? 2 slaapkamers, in delfshaven met uitzicht op de achterhaven, 1225 pm kaal. stuur me pb voor meer info!
Ben naar aanleiding van jouw berichtje naar Wimpers&Waxen geweest vandaag. Super goede ervaring dus dankjewel Kan haar zeker aanraden!
Leuk om terug te horen! Ik blijf ook bij haar komen, ondanks dat ik inmiddels ben verhuisd.
wat is een leuke plek voor avondeten bij een eerste date, het liefst een beetje in het centrum & met goede vegetarische opties? ik zoek iets wat zeg maar gezellig druk is (dus niet als supermercado waar het té druk is) en enigszins betaalbaar, om de een of andere reden krijgt mijn brein kortsluiting als ik iets probeer te verzinnen
Moment is aangekomen om iets aan deze lazy ass te doen. Wat is een fijne sportschool in Rotterdam centrum/Blijdorp? Heb vroeger bij David Lloyd, Achmea en 010Gym gesport. Denk niet dat de hele grote drukke plekken (basicfit etc) iets voor mij zijn ivm sportschool angst-drempel die ik over moet hehe
In blijdorp zit active sports. Dat was, een paar jaar geleden, een fijne en kleine sportschool. Is David Lloyd gewoon nog een optie? Hoor ik alleen maar goede verhalen over. Wel prijzig.