Rotterdammerts unite

Haha no way! Hij is ook op loopafstand van waar ik woon haha. Ik heb de Oosterhoftijd niet meegemaakt (althans, ik ben er toen wel geweest maar was nog geen Rotterdammer) maar mijn vriend noemt het nog wel vaak zo ja. Grappig!

@Ludo @En_17_Anderen

Welke kringloop is dat? Ik zit hard na te denken maar kan me er even geen voor de geest halen daar. En ik heb er toch al heel wat gezien in Rotterdam.

Gordelweg 243 met zo’n ridder bij de ingang

1 like

Oh dieee! Ja dat vind ik echt een kutkringloop. Alles is 3x zo duur als nieuw in een winkel. Paar keer geweest en kom er nu nooit meer.

2 likes

Ik vind het zo grappig dat zowel jij als Ludo dat zeggen. Ik vind het de beste tot nu toe in Rotterdam (die ik ken dan!)

Welke zou jij aanraden?

Nog 1 maand en ik ga eindelijk verhuizen vanuit het Noorden. :sunglasses: Dit weekend ga ik met mijn moeder een weekendje Rotterdam en voor het eerst in mijn nieuwe kamer logeren, echte verhuizen duurt nog even. Is er nog een leuk event (behalve nortseajazz) in de stad?

Ook zoek ik nog wat leuke interieurwinkels, ik wil er echt mijn droomkamer van maken (nouja voor zover dat kan met een studentenbudget en het feit dat ik een nieuw bed moet kopen).

5 likes

Geen idee of je van tweedehands houdt, maar spullen voor in je huis is heel leuk. Dat zit op de Stadhoudersweg.

Geen idee of er events zijn, maar met gewoon rondstruinen door Rotterdam kun je je al weken vermaken. Veel plezier :slight_smile:

1 like

Is er wel?

Nee. Ze hebben afgelopen week op hun Facebook laten weten dat het dit jaar toch niet doorgaat, ze hebben van de gemeente geen vergunning gekregen.

Oh helemaal niet meegekregen sorry.

1 like

Spullen voor je huis is inderdaad erg leuk! En je hebt Bewaard weet even niet precies het adres, maar is vlakbij de Kralingse plas. Ook heb je Homestock die zit in de Pannenkoekstraat.

1 like

Wat grappig dat de meningen daar over verdeeld zijn over die kringloop op de Gordelweg. Ik vind het ook wel een leuke kringloop. Ook vind ik hem niet super duur.

Jaa echt zonde inderdaad dat het niet door kan gaan, beetje laks van de gemeente. Was er afgelopen jaren dan wel nog niet geweest, maar leek me wel leuk!
Binnenkort Roffa Mon Amour, ook in het drijvend paviljoen dat is wel vet. Wil naar Het Zakmes haha maar die draait dan gewoon in LantarenVenster.

1 like

Beetje last minute, maar iemand zin om zo ergens op het terras te gaan zitten?

Ik vind de nieuwe bij Alexander wel leuk, Opnieuw & Co. Maar het is natuurlijk ook maar net waar je graag naar zoekt! Moet wel zeggen dat ik kringlopen in grote steden vaak minder leuk vind dan kleinere in dorpjes enzo. Dus daar ga ik liever heen :relaxed:

Weet iemand een leuke wandelroute? Een vriendin en ik willen 1 keer per week gaan lopen, zo rond de 10 km. We wonen in Rotterdam oost, maar we kunnen ook ergens met de auto heen. We hebben al in Kralingen gelopen, en langs de rotte, zo naar Hillegersberg.

1 like

@Barbie lage + hoge bergse bos, eiland van brienenoord (ben ik nog niet geweest die laatste maar schijnt echt tof te zijn). Rondje Zevenhuizerplas is ook 7 km.

2 likes

Op het dak, baek, green delight of maak

1 like

Green delight ben ik vandaag geweest. Echt leuk en lekker en niet duur mjum

2 likes

Zijn er hier meiden die filmmakers zijn?