Rotterdammerts unite

Wat zit er in zo’n pakket?

Ik zie trouwens dat I Love Sushi ook nog niet genoemd is. Ze hebben een maki box van 24 stuks voor 5 euro (!!!) en dan doe ik vrijwel altijd drie delen avocado. De maki’s daar zijn echt heel lekker. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Wil ik ook wel weten!

@KJuffie Nu zie ik echt voor me dat je dan met een voet in het water staat of zo hahaha. Ik denk dat ik het toch maar niet ga doen, misschien ritje spido en dat ik zelf pannenkoeken ga bakken en gewoon uitgebreid veel toppings regel!

1 like

Bij welk filiaal van hun bestel jij? Want ik haal bij hun alleen wel eens in Capelle, maar daar vind ik het dus niet zo heel lekker. En daar wilden ze dus ook geen avocado in die maki box doen. Maar Kralingen is hier ook dichtbij dus als ze dat daar wel doen, ga ik volgende keer daarheen haha.

@Twijfelaar @Jalapeno Een vriendin van mij heeft het een tijd terug al aangevraagd en kreeg afvalknijpers, speciale vuilniszakken, en zo’n ring om de zak aan te bevestigen. Ik heb trouwens geen idee hoelang het duurt voor het er is, iemand uit de wijk gaat contact met me opnemen en zorgt dan dat ik de spullen krijg.

3 likes

Ik vond de pannenkoeken daar echt heel goor, de kinderen met wie ik was vonden het wel amazing haha maar weet niet of je met kinderen gaat? Met alleen volwassenen zou ik zeker niet gaan.

Ik vind de sushi van suki lekker

2 likes

Voor pannenkoeken zou ik naar het schollebos gaan. Is wel Capelle maar wel lekker. Weet niet of je nichtje klein is maar er is daar ook een speeltuin enzo

Kralingen is mijn fav. Ze zijn daar super lief! Bestel er al een paar jaar inmiddels. Bij Hillegersberg willen ze de maki box ook niet (meer) aanpassen.

Voor max. 15 euro heb ik altijd genoeg sushi voor 1 persoon bij ILS Kralingen. :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Hahahaha jaaaa toen ik dat filmpje zag ging mijn oog eerst naar de sushi banner :zipper_mouth_face:

1 like

Ik vond zelf de spido echt mega saai haha… je gaat langs een haven maar je ziet er niks bijzonders en het duurt lang. Dan zou ik liever nog pannenkoekenboot doen denk ik omdat je dan tenminste nog wat te eten hebt. (Ben er nooit opgeweest hoor)

Ik krijg steeds spon te zien van Remastered Experience en er hangen ook overal posters. Ziet er opzich wel cool uit maar ’t lijkt me ook wel een deceptie ofzo? Is iemand van hier al geweest en is ‘t 25 euro waard haha

Ben ik ook heeeel benieuwd naar! Hoor het graag als iemand is geweest

Zijn er in dit topic mensen die in de buurt van of bij Zuidplein wonen en hoe bevalt dit jullie?

Ja bijna 10 jaar nu, je mag me PB’en als je wilt!

1 like

Ja hoor ben er opgegroeid, je mag mij ook PB!

2 likes

Vraagje! Ik wil vanavond met een vriendin even simpel een hapje eten in de stad, maar heb echt even geen inspiratie? Iemand een leuke tips voor iets waar je dus beetje ongedwongen kunt eten, met vega opties ook.

Misschien bij Dodo? Lekkere drankjes ook, en allerlei bijgerechten waar je uit kan kiezen. Terras is ook overdekt en verwarmd als je liever buiten zit (voor de zekerheid wel vragen).

Of pizza bij O’pazzo bijv.

1 like

Niet helemaal Rotterdam, maar heeft iemand tips voor een rijschool in Capelle? Ik weet echt niet hoe ik een goede eruit moet pikken, haha.