Rotterdammerts unite

Ik vind Kyatcha echt de beste!

1 like

Ik vond Mood niet bijzonder helaas

Niet zo gezellig neergezet, was toch alleen, maar heb bij Iyumi gehaald omdat ik er toevallig langs liep. Vond de sushi niet veel aan, maar de okinomiyaki wel echt heel lekker! Lekker voor lunch/zomaar ook eens!

Nu wel heel vol :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Ohh leuk dat je bent geweest! Jammer dat de sushi je niet zo beviel, maar leuk dat je de okonomiyaki wel lekker vond! Ik eet ook geen vis meer dus neem altijd de vegadingen, misschien is dat anders? Ik vind die tofuzakjes ook altijd erg lekker!

Ah echt? Geen goede rijst/verse vis ofā€¦? Ik wilde daar binnenkort eens bestellen want ze hebben de perfecte zalm box met mijn favorieten!

Even iets heel anders: de Pannenkoekenboot. Mijn nichtje wil daar graag een keer heen maar het lijkt mij dus best vreselijk. Ik verwacht geen geweldig eten maar is het wel een beetje hygiĆ«nisch en niet dat ieder kind met zā€™n handen overal aan zit? šŸ„²

Nee niet vies, maar vond het het geld niet waard.

1 like

Mee eens! Aqua Asia vind ik ook niet bijzonder. Mijn favoriet blijft Kyatcha.

1 like

Wooo keek even naar kyatcha, maar die prijzen :cold_sweat: ik weet zelf overigens ook nooit waar ik sushi moet bestellen dus probeer nu maar gewoon verschillende plekken

Ik bestel altijd bij sushi to go tapolee, op de zwart Jan, maar daar moet je van houden. Het is andere sushi dan je bij Kyatcha zou krijgen bijvoorbeeld maar daar was ik niet zo van onder de indruk.
Het is niet duur dus ideaal om uit te proberen maar eigenlijk hoop ik dat niemand het net zo lekker vindt als ik haha want de bezorgtijd is altijd al vrij lang
Ik weet dat inmiddels en houd er rekening mee, maar daar gaan de meeste klachten (op thuisbezorgd) wel over

Ik woon daar in de buurt dus haal het dan zelf af en dan valt de wachttijd altijd mee. Maar wellicht dat dat een van de oorzaken is waarom het bezorgen wat langer duurt haha.

Het is inderdaad niet zo fancy als Kyatcha maar wel gewoon goede sushi voor een prima prijs.

Sushi company is geweldig

Niemand heeft Sushi Point nog genoemd. Ze hebben daar echt lekkere vega(n) opties. :hot_face:

2 likes

Sumo Oriental heeft goede vind ik, zit in kralingen en heeft niets met die keten Sumo te maken.
Maar meestal willen wij veel voor weinig dus dan doen we Mr. Sushi. Maar die wisselt weleens van kwaliteit en is echt meer omdat je gewoon veel wil, niet echt sjiek ofzo.

1 like

Voor degenen die ook zoveel vuil in hun straat/wijk hebben: blijkbaar kun je bij de gemeente gratis een afvalopruimpakket aanvragen! Als je belt met het gemeentenummer dan regelen zij het voor je.
Ik ben het inmiddels zo zat in mijn straat dus ik ga er nu maar eens wat aan doen.

9 likes

Ik heb ook wel eens bij Mood gegeten (geinfluenced door Vet Gezellig šŸ¤¦), was wel lekker, maar heeft niets met Japanse sushi te maken. Overal bv mayonaise op en allemaal dingetjes en sausjes. Wel lekker hoor en mensen vinden dat ook wel leuk (zag dat bij Kyatcha ook veel), maar ze kunnen er van allerlei soorten vis in stoppen want ze verbloemen de smaak toch.

Pannekoekenboot ben ik (gelukkig) nog nooit geweest, lijkt me vreselijk, maar met een klein nichtje misschien wel leuk. Volgens mij kun je langs een buffet lopen, maar weet niet hoe dat nu met corona isā€¦

De sushi van de vegan sushi express is nog niet genoemd zie ik. Die vond ik de eerste keer lekker, maar de tweede keer niet eigenlijk. Superveel rare sausjes en dressing en blaadjes overal op, matchte gewoon echt niet.

Ik was eerst enthousiast over hun omdat ik vaak extra sushi kreeg, maar ik vind ze inmiddels niet meer zo fijn. Dat komt doordat ze de vis heel grof snijden, vond dat echt niet lekker dat je dan op zoā€™n gigantische homp rauwe zalm zit te kauwen.

Oh ik snap wel wat je bedoelt, maar ik vind het persoonlijk niet erg als er mayonaise en saus door zoā€™n rol zit. Bestel vaak een paar van die rollen en dan een aantal kleine makiā€™s en voornamelijk nigiri en sashimi. Tenzij het daar ook op zit?

Twijfel echt over de Pannenkoekenboot, misschien zeg ik dat ze het maar met iemand anders (in een andere stad) moet doen :joy:

@Brum Wow die menukaart van Sushi To Go is inderdaad echt cheap, ga die sowieso wel een keertje proberen!

Wat eten pakken is het volgens mij prima hygiĆ«nisch (van wat ik me herinner) maar de boot zelfā€¦ het is wel echt een oude bende hoor.

Ja ik snap wel wat je hiermee bedoelt, ik snijd die stukken soms nog een keer door zo groot zijn ze, vooral aan het einde van een rol
Je krijgt inderdaad wel vrijwel altijd wat extra!

1 like