Misschien is er nog iets op Groupon of Social Deal te vinden
Mr Nonno
Teds! Zit sinds een week in Rotterdam bij de DakAkker, chille locatie ook
Wow waar vind je dit?
Oh wow
Humphrey’s… Ja het is niks bijzonders, maar stiekem vind ik het eten daar lekker + de appelmoes die je bij hoofdgerecht krijgt
Tering wat een sukkels. Misschien verklaart die gekke kronkel ook waarom de foodbars ineens een stuk minder lekker waren een paar weken terug. Ik blijf er voorlopig even weg in ieder geval
Jordy’s bakery!
Ja vlg mij gaat zij ook met Isa om
Het Keerpunt en Het Trefpunt. Zitten vlak bij elkaar, precies hetzelfde concept maar niet van dezelfde eigenaar. Het Keerpunt is een na-aper van Het Trefpunt maar beide leuk om eens heen te gaan. Het Trefpunt is wel iets populairder dan het Keerpunt (sneller volgeboekt) en op een rustigere plek, maar Het Keerpunt is ook leuk.
Dit jaar is De Grote Schijn weer! Afgelopen jaar afgelast vanwege corona, heel jammer. Jaar ervoor ben ik geweest en het was zo tof opgezet Ik had de tip destijds volgens mij hier op het forum opgedaan…
Een vriend uit Amsterdam komt zaterdag hierheen. Ook net hersteld van C (negatief getest gelukkig) maar we willen dus een wat rustiger plekje opzoeken om te borrelen. Is dat ergens een optie of een onmogelijke gedachte voor een zaterdag avond? Als ik aan oude haven/ witte de with denk, wordt vast heel druk met goed weer ook
Brewpub Reijngoud in Noord? Stuk rustiger dan die op de witte de With, maar wel ruim terras en gezellig
Weet iemand een leuk plekje waar je aan de Rotte kunt zwemmen (en eruit kan via een zwemtrap haha?
In ieder geval bij de Bergse Rechter Rottekade, daar is een steiger met trappetje. Maar niet echt een grasveld erbij als je nog zou willen liggen ofzo
Rotterdammers! Waar kan ik nou echt lekkere sushi bestellen/ afhalen? Denk aan Yama… mag dus ook wel wat duurder zijn als het het waard is.
Het is voor vanavond en Yama is gesloten…
Goedkopere lekkere opties zijn natuurlijk ook goed
Ik vond Sushiko heel lekker!
Leuk! Die ken ik nog niet, ga eens checken
Azura is heel goed! Zelf nooit afgehaald maar in het restaurant vind ik het altijd top. Verder hoor ik goede verhalen over Mood maar ik heb daar zelf nooit gegeten.
Iyumi naast metro beurs! De liefste eigenaresse, supergoede prijzen en echt heel goed eten. En sowieso de okonomiyaki nemen