Heb ‘m net even ingevuld met alles wat ik weet. En dat komt precies uit op wat ik nu moet betalen . Komt volgens mij vooral door een giga hoge woz waarde, die is al 100 punten waard van de 200 waar ik in totaal op uit kom.
We bedenken wel een andere manier om ze terug te naaien hahaha
Ik hoop wel dat je er fijn gaat wonen, want wat een gedoe! Succes
Hahaha ja ik sta open voor alle creatieve oplossingen. Misschien gewoon een glitterbrief ofzo
Dankjewel! Komt wel goed hoor, het is een super fijne locatie en ook een leuke woning. Hoop dat het gewoon even een hele stroeve start is en dat daarna alles fantastisch gaat zijn haha
Alles opslaan ergens, foto’s maken etc en bij een verhuizing later alles EXACT terug zetten zoals het er nu staat.
Hoiii, stuur me even een pb. Ik heb iemand die ik aandraag voor mijn woning maar je zou reserve kunnen staan.
Kijk even in de Esch! Wij wonen daar erg prettig en max 1000 huur!
Bij mij in de flat staat een appartement te huur voor €995,- voor ongeveer 70m2. Kan zijn dat ie inmiddels al weg is hoor, maar hij staat sinds een paar dagen leeg. Ik weet niet goed hoe je een privéberichtje stuurt, maar als je mij een berichtje doet, stuur ik je het adres!
Daar heb ik als student gewoond, dat is inderdaad een lekker rustige buurt! En op de fiets sta je via de maasboulevard zo in het centrum.
Ja precies! Wij wonen hier met ontzettend veel plezier! Uitvalswegen dichtbij, tramhalte aan het einde van de straat en maar 15 min fietsen tot het centrum.
Rotterdammers! Waar halen jullie de lekkerste pokebowl? Ik vind pokebox niet zo… maar was laatst ook teleurgesteld door de kleine portie bij Pokebowl.
Of hebben jullie andere (semi gezonde) afhaal tips voor 1 pers?
The poke box op de posthoornstraat, all time favorite. De creamy heaven bowl is een aanrader!
Ohana poké sushi
Jaaa hier hebben ze echt de beste poke bowls. Vind ze nergens anders zo lekker als hier.
Ja @Poopiesjaakie hier bestel ik ook het meeste!
En heb nu een paar keer besteld bij the Frozen spoon, beviel ook erg goed
Weet iemand een lekker restaurant a la Bregje/Ketelbinkie waar je voor een klein bedrag bv een 3 gangenmenu kan eten?
Heeft iemand nog aanraders waar je lekker kan ontbijten?
Lilith!
Bertmans
Jaaa Pokébox en vooral deels sla en deels rijst en combi zalm/tonijn en de surimi salade. Nu zin in
Jarmusch
Arzu