Rotterdammerts unite

De tabak shop in Crooswijk had 2/3 jaar geleden ook een print service

1 like

Ik moest naar de tandarts en ik vroeg of zij een copyshop in de buurt kenden en toen heeft zij aangeboden het voor me te printen, dus het is opgelost!

10 likes

Wat gastvrij van de tandarts!

2 likes

Yup, had eigenlijk gemopperd in het erger topic over iets anders, maar dat was echt 100% mijn gezeik.

1 like

Wie heeft er de tip voor bezorging van lekkere smaakvolle roti die smaakt zoals bij de Palmboom (onbeschikbaar) en Asha?

1 like

Toko Vitesh op de vier ambacht (volgens mij). Mijn vriend is surinaams en wij eten alleen deze! Rottiedam kan je sowieso overslaan!

Edit: zie nu dat je bezorging zoekt. Dat doen ze helaas niet!

Haha ik heb net besteld bij Rottiedam!!
Reviews zijn daar heel goed. Ik zal ‘t laten weten.

Edit: het eten was niet vies maar ook niet superlekker. Maar er zat een haar in dus dat is een minpunt. Verder viel de rotiplaat zowat uit elkaar, er vielen allemaal korrels uit.
Ik zou niet zomaar weer bestellen.

Edit 2: ik kreeg ook enorm last van m’n buik de dag erna…!

1 like

Die vonden wij niet zo lekker. Maar smaken verschillen! Wie weet vind jij deze wel lekker. Smakelijk!

Ben benieuwd. Vind het sowieso altijd eng om wat nieuws te proberen want valt indd vaak tegen. De Palmboom vond ik echt superlekker maar die bezorging staat zowat altijd op onbeschikbaar.

Dat is een tegenvaller! Mocht je een keer in west zijn is de Vitesh echt de moeite waard!

1 like

Ik wil na de lockdown op dansles gaan, maar ik ben bang dat ik daar straks de enige oma ga zijn als eind-twintiger. Heeft iemand hier ervaring met danslessen voor volwassenen en wat is ongeveer de gemiddelde leeftijd? :’) Ik neig nu naar SKVR maar sta ook open voor andere dansscholen in omgeving centrum.

2 likes

Leuk! Ik heb bij SKVR gedanst en iemand van het forum zat in dezelfde groep. Daar liep de leeftijd van 18 tot ongeveer 40, vermoed ik. Maar ik heb ook wel eens lessen gehad met 50+ers. Het was best gemengd in elk geval, maar ik weet niet of dat nog per dansstijl verschilt.

Wat wil je gaan doen?

Bedankt voor je reactie! Dat stelt me weer gerust. Ik zit te denken aan modern of improv.

Demi-point! Op de Vijverhofstraat, 5min lopen vanaf Hofplein dus redelijk centraal.

1 like

Wat vind je er goed aan?

Ik dans er niet zelf, mijn kind wel. Fijne sfeer, goede dansleraressen.

Ik zou bij beide die hierboven genoemd worden gewoon lekker een proefles doen. Ik ken ze allebei en zou ze echt allebei aanraden, maar ik vind zelf sfeer/thuisvoelen belangrijk en dat kun je echt alleen zelf ervaren.

Denk ook dat er wel wat verschil is in kosten, maar dat zou je even moeten checken. Ik vind dat in ieder geval niets zeggen over de kwaliteit.

Ik zit zelf bij het Hiphophuis naast Biergarten.

Ik ben weer op zoek naar de fijnste kapper (€-€€) van dit moment. Wie is tevreden?

Ik was hier heel tevreden over! Milou in noorden

Hey - klik op deze link om Milou te bekijken in de Treatwell-app! https://treatwellapp.page.link/fHpsM

1 like