ik ben laatst bij Pepijn de Kapper geweest vlakbij de Nieuwe Binnenweg, was er heel tevreden over, hele chille, gezellige sfeer en goede muziek
Mocht je modern bij SKVR gaan doen, moet je zeker bij Linda van Dijk gaan. Ik heb heel veel verschillende lessen gedaan bij SKVR met van die zomercursussen en ik vind haar echt goed en haar choreografieën zijn ook tof.
Daphne van ‘Daf’s’. Superlieve meid en de enige kapster die ik 100% vertrouw (en ik ben bang voor kappers haha). Kom altijd tevreden terug!
Weet iemand waar er van die ruilbibliotheken staan in Rotterdam centrum? Wil een aantal boeken doneren.
Schoonoord bij Het Park staat er eentje
Bij de laurenskerk staat er eentje!
Jorindel hair, knipt op dezelfde plek als Daphne van hierboven ook haha. Maar hij is de enige die ik vertrouw met m’n haar, en hij is heel lief ook!
Ben ook weleens bij Daphne geweest trouwens, vond ik ook super fijn. Maar jorindel heeft m’n verknipte kapsel ooit gefixt en daarom ben ik nu heel trouw aan hem haha.
Het lijkt me al een tijdje leuk om te gaan boksen/kickboksen en denk dat ik binnenkort de stap ga zetten. Heeft iemand een tip/ervaring voor een plek met beetje relaxte sfeer (en denk liefst women only)?
Heb er wel een aantal gevonden maar hoop eigenlijk dat iemand hier vanuit ervaring kan spreken
Ik heb hier wel een vraagje over. Wat voor soort haar heb je? Ik twijfel al langere tijd over een nieuwe kapper, maar ik heb zelf 2c haar en ben altijd bang dat mijn laagjes/fringe te kort wordt geknipt en mijn haar ontploft haha
Ik heb van dat hele dunne fijne haar. Geen idee helaas hoe ze is met andere structuren. Weet alleen dat ze een tijd bij Kinki heeft gewerkt, maar geen idee hoe ze er daar mee om gaan.
Echt saaiste vraag ever, maar wij moeten binnenkort een nieuwe badkamer. Kennen jullie een bedrijf/ persoon die goed is? Via via of zelf? Zo moeilijk om echt goede vakmensen te vinden.
Heeft iemand hier al in de regen op terras gezeten? Tips voor een plek waar je beschut kan zitten (en dus niet slechts een parasol)? Ben er zelf dit jaar nog niet geweest maar volgens mij heeft Biergarten een aantal plekken waar je veilig zit en Weelde een heel gedeelte alhoewel dat volgens mij eigenlijk niet voldoet aan de regels. Zoek nog een plek waar je eventueel ook lekker kan eten of die in elk geval snackies heeft!
Dodo! Een van de weinige echt goed overdekte terrassen met heaters.
Restaurant Kite ziet er lekker overdekt uit!
Wow wat is dit
Huisartsen kunnen op deze site aangeven of ze een vaccin over hebben. Wie het eerst komt wie het eerst maalt
Heb jij gehaald? ik ben echt bang voor dikke rijen dat je dan net misgrijpt. Jammer dat je ze niet kan reserveren
Nee dit is net te ver weg voor mij helaas.
Ik vind het niet zo erg als het een paar minuten fietsen is hoor. Ik wil best 5x voor niks haha