Rotterdammerts unite

Ik zit vandaag toevallig in hetzelfde hotel als @Stateofmind zat, haha
Hebben jullie misschien aanraders voor ontbijt om te bestellen? Iets in de trant van avocado met gepocheerde eitjes of goede pannenkoeken bv

1 like

https://byjarmusch.nl/

3 likes

Arzu!

4 likes

Picknick :slight_smile:

1 like

Mr Nono, vooral de hartige pannenkoeken zijn een aanrader.

2 likes

Ik ben op zoek naar Italiaanse plekjes in de stad, zoals Guliano en Little Italy. Hebben jullie nog aanbevelingen?

Panzero!

O ja, natuurlijk. Die ken ik ook. Echt lekker! Dankjewel voor de reminder.

1 like

Osteria Sala Federico
Gusto (ons lievelingsrestaurant, nog nooit niet goed gegeten

Of bedoel je winkels?

Deze is nieuw voor me, dankjewel. Ik bedoel het in zijn algemeenheid. Little Italy vind ik bijvoorbeeld echt een aanrader maar is niet per se horeca (al hebben ze wel eten).

Ik heb een weddenschap verloren en ben nu een Italiaanse date aan het plannen. :nerd_face:

1 like

Mangiare!

Zijn er nog ergens cafés waar je naar het toilet kan of is CS de enige plek?

En iemand nog leuke tips waar je iets alcoholhoudends (:sweat_smile:) to go kan bestellen, in een buurt waar je ook leuk kan zitten? (Parkje/aan het water ofz?)

1 like

Ik ben bij t Erasmus MC wel eens naar binnen gelopen om te plassen. Zit een wc in de centrale hal. Wel je biertje buiten laten staan :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hier heb ik nu meteen zin in! Hopelijk is het morgen weer zo zonnig :heart:

1 like

Thnx!

@Sax tot morgen :stuck_out_tongue:

1 like

In de markthal! Beneden bij de ah zitten toiletten. Verder is het erg moeilijk. Bij NRC bijvoorbeeld mocht ik niet

3 likes

Euromast park bij Parqiet kan je drank en eten halen

1 like

Oh ik heb er helemaal zin in, hoop dat de zon doorzet

Deze vraag is al vaker gesteld, maar weet iemand waar/hoe ik ergens kan printen? Ik heb 4 a4tjes die ik uitgeprint moet hebben, en als een ware millennial heb ik geen printer in huis.

1 like

Bij Printerette op Oostplein heb je volgens mij een zelf-service!

1 like

Op de nieuwe binnenweg zit ook eentje met zelfservice, volgens mij heet die easy repro maar weet het niet zeker

1 like