Als ik google is dat vanaf 9, maar geen idee of die tijden betrouwbaar zijn. Ik wandel er gewoon heen denk ik, is niet zo ver
Wil je livestreamen voor ons?
Ik lees net op AD.nl dat die van Richard Visser morgen niet opengaat. Jammer. Wij gaan proberen een oliebol in de avond ergens te gaan halen met de auto.
Ah ja ik lees het ook, te weinig personeel (ivm afstand houden in de kraam) waardoor ze de kwaliteit die ze willen niet kunnen garanderen! Dus wel corona maar niet vanwege drukte in de rij. Nou dan dus sowieso naar cs, lekker dichtbij haha
Wauw, hulde voor deze man! Te weinig man personeel mogelijk in de kraam voor de verwachte drukte. Klasse, neemt zijn verantwoordelijkheid
Ik hetzelfde artikel lees ik dat ie heel januari inclusief 1 januari nog verkoopt, dus misschien ga ik voor een bol als ontbijt vrijdag
Is wel echt de moeite! Vind die van hem onwijs lekker!
Had er gisteren eentje van Bas Bakt maar had het idee dat die dit jaar meer naar kaneel (of iets in die trant) smaakte dan vorig jaar?
Vandaag 10 oliebollen gehaald en in de vriezer gegooid. En 1 opgegeten. Wel lekker! Bij de kraam vlak bij Plus Stadhoudersplein.
Gister op werk van Eudokiaplein oliebol op en die was wel ok maar veel minder lekker. Droger en compacter.
Ik had vandaag een oliebol met bierbeslag van container bar Noord. Beetje krokante buitenkant, maar vond het echt verrassend lekker.
In de vriezer! Doe je dat altijd? Werkt dat echt? En hoe ontdooi je ze?
Mind is blown
Haha. Ik doe dat nu voor het eerst eigenlijk met oliebollen! Maar mijn collega doet dat, en ik las het vandaag in comments op een krantenartikel.
Mijn collega doet ze geloof ik in de airfryer maar ik heb een oven.
Ik neem aan dat ik ze morgen gewoon laat ontdooien buiten de vriezer, of ontdooistand magnetron, en dan in de oven opwarmen zodat ze knapperig blijven. Ik doe ook maar wat.
Ik vond de kwaliteit wel wisselend. De eerste die ik had was echt lekker, megakrokant idd. Maar de tweede en de appelbeignet keer erna waren echt droog van binnen en meh.
Kan mss een off day zijn geweest.
Ben heel benieuwd hoe ze dan smaken, als het lukt vind ik het echt een goed idee
Ik neem aan dat ze best hetzelfde blijven. Een bal gehakt of slavink (ff als “vettig” product voorbeeld) of vers gebakken brood blijft bij mij ook gewoon goed. We gaan het meemaken.
@kleinmaargroot Ik doe oliebollen rechtstreeks uit de vriezer in de oven. Werkt prima, alsof je een verse eet (warm, zacht en krokant, mits ze goed waren toen je ze kocht).
Haha omg, heerlijk zeg maar wat erg eigenlijk, je kan echt alles laten bezorgen
Ik stond hier vanmorgen om 9.15 in de rij en toen viel het nog mee! Ik denk dat er zo’n 10 man voor me stond
Heb er 5 gehaald voor mezelf! naast de nacho’s, loempia’s, bitterballen, olijven, kaas… voldaan 2021 in
Ik heb gisteren oliebollen besteld om vandaag op te halen. Alles stond klaar en ik ben misschien 20 seconden in de winkel geweest. I love Bas bakt
Ik overweeg de oliebollen te halen op Noordplein, ik las iets over bierbeslag? Bij oliebollen hoort bier er altijd in toch?
ik dacht dat oliebollen altijd zonder bier waren. Als het wel zo is, wordt dat duidelijk aangegeven. Althans hier ben ik altijd vanuit gegaan.