Rotterdammerts unite

De vega roti bij Warung mini is sinds dit jaar veel minder lekker. Ik zou rotiland aanraden! Veel keuze en echt heel lekker.

Heeft iemand van jullie ervaring met small group training in Rotterdam? Ik heb een paar keer crossfit uitgeprobeerd, maar dat vind ik te intimiderend. En de meeste groepstrainingen zijn dan weer vaak te bootcamp-achtig.

Ik zoek iets waar kracht en conditie worden gecombineerd. Ben vorig jaar een paar keer meegeweest met een vriend en dat was supertof, maar helaas 100km te ver.
Ik wil binnenkort wat proeflessen aanvragen, want heb zin om weer met motivatie te gaan sporten.

1 like

Oh wat vreemd! Wat was er anders aan?

Ik weet wel iemand die bootcamplessen buiten geeft. Ik vind haar supergoed en ook superbetaalbaar. Mā€™n vriend en een vriend van me gaan heel vaak. Ze geeft nu ook duotraining buiten. Laat maar weten als je interesse hebt dan kan ik je haar instagram DMā€™en.

Ik kreeg de laatste keren geen of bijna geen kousenband en de smaak was ook minder. Hoorde dit ook van vrienden en lees het helaas ook terug in de reviews. Echt jammer, want ik haalde daar echt 2x maand vega roti haha.

Is het echt bootcamp, dus zonder gewichten? Ik ben namelijk op zoek naar groepstraining met gewichten :blush:

Met gewichten!

Oh ik vraag altijd alleen kouseband anders krijg ik die kool en die vind ik meh :slightly_frowning_face: misschien heb ik het daarom nog niet gemerkt.

1 like

@kleinmaargroot ik had dit eerder gepost.
Wow ook echt in oktober. Ik heb in december beduidend minder oliebollen op. Wel record aantal dit jaar denk ik. Zit wel op 12 denk ik.

Vraag: Met oud en nieuw: gaan jullie dan in de rij staan? Of kun je ook bestellen vtv? Ik ben altijd iemand die drank meeneemt naar een oud en nieuw partijtje en dan vreet ik andermans oliebollen op, maar ja dat gaat nu lastig.

1 like

Ik kwam voor Corona altijd graag bij Fittr (in de Coopvaert). Verschillende soorten small group trainingen waarvan eentje ā€˜strength and conditionā€™ is. Drie kwartier, eerste helft kracht en tweede helft cardio. Zij is ook fysiotherapeut, dus veel aandacht voor juiste vorm, heel intensief, elke week andere training en altijd een goeie sfeer!
De Workoutclub kan ik ook aanraden!

2 likes

Ah thanks iedereen! Zo leuk dat er zo veel reageren. Nu heb ik keuzestress :joy:. Komt goed, bedankt!

Oh dan heb ik wel interesse!

Jaaaa die spruitjes zijn zoooo lekker. Ik bestel er wel altijd nog iets bij, omdat het voor mij niet voldoende is als maaltijd.

1 like

Heb nu bij Van Ammerlaan oliebollen besteld voor 31-12, weet ik iig zeker dat ik niet ergens lang in de rij hoef te staan haha

1 like

Net gehaald nav jouw post, maar ze zijn eigenlijk niet zo goed. :open_mouth:

Oh nee! :pensive: Wat een slechte tip dan haha. Ik heb ze vorig jaar voor het laatst gegeten en toen vond ik ze wel echt lekker.

1 like

Misschien was ik unlucky met mijn ene oliebol. Ik heb er tien gehaald en zowel mijn zus en ik vonden die van ons nog niet helemaal goed gebakken of zo?

Die achter CS zijn lekker!

2 likes

Wij hebben ze ook gehaald, maar vonden ze erg vettig.

Onze favoriet is Bas Bakt! Daar zitten ook stukjes gember in.

Ik wilde ze ook bij Richard Visser halen, maar deze rij liet me toch maar omdraaien haha.

4 likes

Omg!

Oh dat klinkt wel echt heel lekker, met gember!

Ik ga het hier morgenochtend proberen denk ik, zal er voor 9 uur ook al zoā€™n rij staan? :exploding_head:
Anders haal ik ze achter CS, heb er Ć©Ć©n eerder gehaald en die vond ik lekker dus dan neem ik de gok maar. Hoef er toch maar 3 denk ik, alles voor me myself and I

1 like

Jazeker, bij deze kraam wel vanaf het moment dat ze opengaan.