Mama maakt ze van huis uit met bier in het beslag geloof ik, vandaar dat ik altijd heb gedacht dat dit zo hoort.
Hebben jullie veel last van vuurwerk?
Hier op bergpolder/blijdorp grens is het erg rustig. Echt amper iets. Ik hoop zo dat het zo blijftā¦ ook veel buren zijn weg valt me opā¦
In centrum toch wel steeds meer nu
Ja ik hoor verderop naar het centrum indd wel watā¦ maar mijn dochter wordt altijd wakker snachts van vuurwerk en gaat dan niet meer slapen dus hoop echt zo dat het āverderopā blijft hahaā¦
Edit: klinkt een beetje egoĆÆstisch eigenlijk. Gun jullie ook je nachtrust hoor
Ik zit in de buurt en ik hoor heel ver weg wat knallen, en net een hele harde, maar het valt me reuze mee!
Ja mijn oren zijn er zojuist bijna afgeknald.
Mijn fiets was ingesloten, dus stond 10 minuten te rommelen en ondertussen werd er gewoon zoān bom afgestoken een paar meter verderop. Ik was echt zo bang! Duurde ook even voor mijn oren weer functioneerden.
Kutjochies
Pfff echt gevaarlijk en eng! Hopelijk heb je niks aan je oren?
Bij mij is er ook nog bijna niets! Best verbazingwekkend, aangezien ik aan een pleintje woon. Hier wordt normaal heel veel afgestoken.
Ik woon in Blijdorp en net op de Statenweg (het groene deel) ineens behoorlijk wat knallen? Ik zag allemaal buren ook voor het raam staan haha , voor de rest is het hier ook rustig dus het viel erg op
Ik hoor wel continu geknal maar het is duidelijk ver weg, alleen dus net even
Zijn ook wel een paar flinke knallen vanuit het vroesenpark gekomen, denk dat daar ook nog wel wat wordt afgestoken want dat is natuurlijk amper verlicht, dus lekker verscholen afstekenā¦
Jezus, net waren hier in de straat geloof ik een paar flinke knallers inclusief flitsen. Ik voel me er echt oncomfortabel bij hoe hard sommige knallen zijn. Alsof ik bang moet zijn dat mijn ramen het misschien niet redden.
In Noord waren er ook echt wel veel harde knallen, nu nog steeds af en toe. Ik ben net even een rondje langs de Rotte gaan lopen, maar ook daar hoorde ik van veel kanten nog knallen in de verte.
@En_17_Anderen Stukjes gember in een oliebol?! Die moet ik testen, als ze ze nog verkopen deze maand. Ik was er een paar weken geleden om oliebollen te kopen en toen hadden ze ze alleen nog in het weekend omdat het eigenlijk nog geen oliebollentijd was - nu ben ik extra teleurgesteld.
Hey, gezellig, dan heb ik je net voorbij zien komen. Ik hoor geen knallen vanuit binnen trouwens.
Oh neee haha, liep je ook daar? Ik heb geen idee hoe jij eruitziet maar volgens mij heb ik weleens genoemd waar je mij aan kunt herkennen haha. Zeg volgende keer even hoi! Maar ja was vandaag vast niet uitnodigend, twee grumpy faces met een rillend rietje ernaast
Maar ik vind het zo fijn om daar te lopen, het is altijd lekker rustig daar. Kijk er echt naar uit als het straks weer lente wordt!
Rotte is echt fantastisch mooi in de lente en zomer voor wandelen en fietsen Idd
Edit maar eigenlijk altijd
Ik zit de hele dag al binnen, want buiten is echt allesbehalve aantrekkelijk vandaag. Mijn huis grenst aan een wandelroute langs de Rotte. Geen zorgen trouwens, ik heb geen idee hoe je eruit ziet. Ik herken je alleen als je een roze Rains jas draagt (oud forumgrapje).
Keertje een wandeling langs de rotte doen met een clubje, haha
FF Zwoele zomerse wandeling langs de Rotte #1 - zomer 2021
Lijkt me oprecht leuk!
Waar wandel je dan precies?
Ik arriveer bij de Rotte ter hoogte van Bergse bos en dan rondje Rottemeren (laatste meestal alleen per fiets)