Rotterdammerts unite

Nee ik denk ook misschien van niet… ik was vorige weekend bowlen en daar kon je ook niks te drinken halen. Misschien logisch maar had er eigenlijk niet zo over nagedacht.

Maar dan neem ik vanavond voor de zekerheid zelf wat te drinken mee en iets te snacken

Lantaren heeft nu een eigen afhaalloket als je aan komt lopen. Met naast warme drankjes ook soep en broodjes en snacks.

2 likes

Haha mijn vriend zei ook al dat ik dat had moeten organiseren. Maarja ik loop als een blinde kip racend door de stad dus ben denk ik helemaal niet leuk om mee te lopen :joy:

2 likes

Is er ergens een verzamelpunt voor winterjassen??

Volgens mij neemt de Kledingbank weer spullen aan op vrijdag (West). Tijdje namen zij niets aan ivm verhuizing etc.

1 like

Ik kreeg een e-mail van Blijdorp festival. Ik dacht ff kijken hoeveel zo’n box kost die ze aanbieden. 50 ekkies :o.
Ok tel nu alles bij elkaar op en zal wel op zoiets uitkomen, maar alsnog. Zou wel goeie zijn om ze te steunen, maar ik vind het te veel geld

Pre-Corona hadden we ook meetings, schuif gerust aan zodra we weer kunnen. Onze laatste meeting was in de zomer, toen het erop leek dat we weer konden. Maar helaas!

3 likes

@kreegor lijkt mij leuk! Ik woon zelf in Kralingen.

Geïnspireerd door de Amsterdammers:

Waar scoor je de lekkerste oliebollen in Rotterdam e.o.?

Pfoe, Richard Visser in West schijnt het goed te doen.

2 likes

Die achter CS claimt de tweede van Rotterdam te zijn, maar ik heb ze, ondanks dat ik er dagelijks langs loop, nog niet geprobeerd.

2 likes

O ja, daar heb ik ze vorig jaar gehaald. Zijn die nu tweede, ja? Ik proef echt de verschillen niet eigenlijk. :sweat_smile:

Ze hebben het boven de kraam staan. Ik ga het de komende dagen proberen!

1 like

Die bij CS zijn lekker ja. En van het kraampje voor De groene passage ook, denk dat ik daar wat ga halen morgen.

3 likes

Weet iemand een tentje waar ik vanavond vega/vegan iets kan bestellen? Ik ken de kade of vjb, maar geen zin in haha. Weet iemand of spirit open is voor afhaal toevallig?

Rozey

1 like

Jack Bean misschien? Zelf nog niet geprobeerd!

1 like

@unwrittensmiles oh dat is echt een goed idee. Ze zijj helaas dicht vandaag. Ziet er super lekker uit!

@Jalapeno ik ga eens kijken daar, thanks!

1 like

Harvest anders?

1 like
  • Vegan snackbar (ook sushi die heel lekker is)
  • vegan pizzabar (echt heel goed en vers en mooie ingrediënten)
  • vegan sushi express
  • SLA (ik had gisteren de Afrikaanse curry ofzoiets met tempeh er extra bij en was heeeel lekker)
  • poke bowl (hebben vegan vis die heel goed is)
  • roti tempeh bij de warung mini
  • vegan junk food bar en dan de kapsalon
1 like