Yes!
Ga ik meteen doen
Neeeeeee
Ik kijk nu een webinar van de gemeente over het hofbogenpark, wordt best wel vet denk ik!! Duurt nog wel even
Ja, gaat echt nog lang duren. Die daken zijn nu zo lek als ik weet niet wat, dus moet echt veel aan gebeuren voor daar een park is.
Maar wel suuuuupertof als het af is.
Nou het wordt echt Manhattan aan de Maas zo
Ik zag dat Heroïne al een kerstmenu online heeft om af te halen! Misschien kunnen we dit ook toevoegen aan de afhaallijst van restaurants? Ben ook benieuwd naar andere tips.
Ja vond ik ook! Zit al helemaal te lekkerbekken hier.
Gusto & Oliva?
Ik vind het menu van Goud er ook lekker uitzien, en Hotel NY is ook met kinderen wel goed te doen zo op het eerste gezicht!
Voor de liefhebbers: er worden stadswandelingen georganiseerd waarbij je langs horeca komt. Zijn ieder weekend, 5km en bijv dit weekend 3 routes. Ik ben wel benieuwd!
Dit klinkt wel leuk! Kan je die dan individueel doen? Ik zie een groep niet echt zitten nu. Heb je een linkje?
Zag het voorbij komen! Het is dat ik al mijn eigen stadswandelingen langs horeca maak, maar vind het echt een leuk initiatief.
Ohhh mag ik een keer met jou mee? M’n droom, eet- en drinktips van Bunny.
Hebben jullie een tip voor een goede en nog beetje betaalbare kapper in het noorden van Rdam?
Beetje suffe vraag misschien maar ik ben lang niet bij Lantarenvenster geweest en door corona… dus ik vroeg me af of je daar snacks en drinken kan kopen voor tijdens de film? Ik lees er niks over in hun corona beleid.
Ik was laatst bij cinerama en daar kon je niks kopen, dus denk dat dat niet mag dan misschien?
Vond het wel echt jammer had ze graag wat extra gesteund door popcorn en drinken te halen, en denk dat veel mensen dat wel zouden doen nu. Maar denk dus dat het niet mag?
Bij Cinerama op de website staat dat je zelf een snack mee mag nemen (geen McDonalds en pizza dingen) en drinken, (geen alcohol). Denk ook zo bij lantaren?