Ik wil m wel! weet al de perfecte gelegenheid morgen
Spill the beans
Is wel al een aantal jaar, niet ineens in mijn beleving
Joeeehoe. Ik heb in mijn kop gehaald dat ik wil verhuizen naar Rotterdam. Heb er ook een hoop vrienden zitten en vind het zo’n fijne stad. Niet meteen nu, maar volgend jaar wellicht. Hebben jullie tips voor sites voor huurappartementen? Ik heb ook nog de hele sterke voorkeur voor Kralingen haha.
Altijd even bellen naar een verhuurmakelaar en uitleggen wat je zoekt. Er komt zooooveeeeeeel aanbod niet op de site. Dan ben je wellicht wel een x bedrag kwijt als je via hen iets vindt omdat je een zoekopdracht hebt afgegeven maar die huurmarkt is daar helemaal gestoord
Thanks voor de tip!!
Vrienden/ kennisen inschakelen. Bij veel verhuurders kunnen de vertrekkende bewoners nieuwe mensen aandragen.
Ugh haal er alsjeblieft niet een, zie die dingen ook al echt te vaak en zo leuk zijn ze niet!
Ik heb uiteindelijk iets nieuws gevonden via perfect rent. Aanmelden voor bezichtigingen gaat op first comes first served dus wel de site goed in de gaten houden.
Zoals hierboven ook al is gezegd, de huurmarkt is echt gestoord. Elke advertentie krijgt honderden reacties dus beste is om iets via via te regelen! Maar blijft lastig natuurlijk.
Ja ik was inderdaad ook via Perfect rent! Maar idd bezichtigingen etc gaan erg snel. Via hun site kun je formulier invullen dat je interesse hebt.
Mijn eerste huisje in Rotterdam was ook via perfect rent! Dat ging heel soepel, heb ik niks op aan te merken, maar is inmiddels alweer 4.5 jaar geleden en m’n huis daarna ging via via
Haha ja dat geloof ik zo, maar woon nu pas net in Rotterdam en in andere steden nooit echt zoveel gezien als hier (in mijn beleving)
Ja wel echt Rotterdams product, denk ook alleen hier een winkel
Vraag me in een andere stad ook altijd af of iemand met zo’n tas een stadsgenoot is. (Of gewoon de tas bij de Bijenkorf zag en dacht: handig)
Ja heb ik gezien, thanks! Maar dat is te kortdag (en 1300 toch wel echt te veel)!
@anon44347600 Ohh dankjewel hiervoor was echt heel lekker! Ik had s middags een drie uur lange fysieke workshop om de hoek (dus veel trek)en daarna vrienden gebeld en samen patat met vegan snacks gegeten buiten. Was top:smiling_face_with_three_hearts:
Cuuuute je berichtje. Het er echt lekker uit! Gelukkig heb je ervan genoten.
Aanrader wel!
Aahh leuk om te horen! Leuk ook met jouw vrienden gecombineerd. Zijn dat zoete aardappel frietjes?