Misschien niet helemaal wat je zoekt maar bij bar Boca’s kan je online een boom bestellen en dan leveren ze het in het weekend.
Je kan er ook een borrelbox en wijn bij bestellen voor na het optuigen.
Misschien niet helemaal wat je zoekt maar bij bar Boca’s kan je online een boom bestellen en dan leveren ze het in het weekend.
Je kan er ook een borrelbox en wijn bij bestellen voor na het optuigen.
Hahhahaahahhahaa dit item is goud
Haha wauw die man is zo blij he
“Dan koop ik toch nieuwe kippen dan zijn er over een paar maanden weer 50. Het is toch maar 5 euro per kippetje”
Hahahaha ik ga zooo stuk om die man die verontwaardigdheid en enthousiasme over die kippen en hun eitjes hahahah en die ene man die heel toepasselijk tokmak heeft als achternaam: “ik heb die kippen nog nooit iets gevaarlijks zien doen” op de claim dat ze gevaarlijk zijn in het verkeer hahahahaha
Hun vegan aioli is goddelijk en inderdaad grote porties.
Ik vond hun poppyseed lemon cake niet zo…
Hahahaha als ze kukeleku doen is leuk om te horen!
edit:
“Tot nu toe heb ik geen een kip iets gevaarlijks zien doen”, zegt Muhittin Tokmak.
hahahahha
Er is ook een deel twee waarin ze Hamza vragen of hij de kippen mist!
Een van mijn laatste Posts in dit topic denk ik ik ga namelijk verhuizen!
Mijn appartement op de kop van zuid is per 1 januari beschikbaar, mocht je interesse hebben of iemand kennen die iets zoek, let me know! Kan je via een pb een linkje met alle info sturen. Kale huur is trouwens 1300, misschien wel vast handig om te weten.
Aaaah nee wat jammer!!
Blijf je in de buurt of ga je totaal ergens anders wonen?
Zou graag meer info willen!
Ik zou ook wel meer info willen.
Iemand tips waar je een echte kerstboom dit weekend al kan halen? Ik wilde bij capelse brug maar dat is pas vanaf 1 december. Ik kan niet meer wachten😅
Bijna overal wel! Heb mijne bij Zwinkels gehaald, maar in het centrum verkopen veel restaurants nu ook bomen (Ayla, Café in the city etc).
Ik heb wel gemerkt dat ik een Susan Bijl tasje moet aanschaffen om volledig in te burgeren hier haha. Zie ze overal opeens.
Of een typisch gevalletje Baader-Meinhof phenomenon
Wil iemand een voucher voor frites unique voor 2 personen hebben?
Ik niet maar heb nu wel zin in frietjes en bitterballen van Tante Nel
Ik heb altijd zin in frietjes
alleen ben ik nu ziek en kan ik niet gaan en vind t zonde als niemand gebruik kan maken van mn voucher (tot 1 dec geldig)
Wat houdt de voucher in?