Rotterdammerts unite

Ik kan Oossu op de Mauritsweg aanraden. Dame die voor zichzelf werkt (zit boven de kapper) en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Geen irritant gepraat: “en ga je nog op vakantie?”
“‘Nee mens, het is coronette, lees eens een krant”

3 likes

Bosch&deJong boekverkopers in de fenixloods

2 likes

Ik ga deze maand verhuizen naar Rotterdam, super veel zin in! Heeft iemand tips voor een goede rijschool voor autorijlessen? En wat zijn fijne sportscholen? Omgeving Charlois/Feijenoord maar centrum mag ook.

2 likes

Ik heb vroeger heel lang op sportcity op zuidplein gesport. Nu heet dat Fit for Free. Ik vond dat echt ideaal. Na mn stage meteen sporten en dan naar huis. Het is daar bovendien altijd druk en levendig en voelde mij nooit onveilig.

1 like

Rijschool Nesselande schijnt wel fijn te zijn. Heb er zelf niet gereden, maar ken meerdere mensen die er goede ervaringen mee hebben.

1 like

Haha ja dat las ik ook ergens op Facebook. Zou bijna opnieuw m’n rijbewijs willen halen.

1 like

Ik zit zelf bij David Lloyd in het centrum, heel tevreden over!

2 likes

Thanks voor de tips! Ga het even googelen

Ik heb goede ervaringen met Rijschool Rypas. De instructeur kon heel goed overweg met m’n faalangst en rijangst.

Kent iemand een fijne tandarts in omgeving Rotterdam Blijdorp/centrum?

1 like

Haha ik vond die juist vreselijk.

Ik ben erg tevreden over tandarts Felix Kho (praktijk heet Valerius) op de Walenburgerweg, dat is een andere die jullie bedoelen denk ik? Maar inderdaad is vaak wel persoonlijk of je een tandarts fijn vindt of niet

3 likes

Oh grapje ik ben in de war ik vond die @Samsam zegt vreselijk haha.

@Molotov

Ik vind het alleen wel heel black mirror dat ie dan met een camera kijkt en dat je je eigen smoelwerk dan levensgroot op een flatscreen ziet.

2 likes

Ik vind Karel Tandartsen in het centrum erg fijn, je kan ook afspraken in het weekend en in de avond maken

1 like

Tandzorgcentrum schieweg. Een spaanse vrouw is dat, vriendelijk en geduldig.
Edit: ze spreekt nederlands maar wel met een spaans accent, dus zou verder geen probleem moeten zijn.

1 like

Dank voor alle tandarts tips!

Heeft iemand een goeie tip voor een tassenwinkel? Ik ken alleen the little green bag maar die is weg :frowning:

Bij Van Os hebben ze altijd veel keuze :+1: Voor kleinere merken misschien Olga Korstanje? Heb bij beide nog nooit wat gekocht, maar liep er wel regelmatig langs.

1 like

Weet iemand waar in Noord ze al kerstbomen verkopen?
De enige keer dat ik hier een boom heb gehaald had ik hem van Praxis City, maar die krijgt ze de 27e pas. Bij Geschikt komen ze ook rond die tijd, en ik wil hem het liefst al dit weekend opzetten. Ik heb geen auto, dus moet wel een beetje te doen zijn qua naar huis krijgen :sweat_smile: