Rijlessen

Fijn dat je laatste les goed ging! Instructeur wel of niet mee is een lastige keuze inderdaad. Mijn instructrice raadde het bij mij af omdat ik heel snel afgeleid was en ze bang was dat de examinator teveel tegen haar ging praten, maar de examinator van het examen waar ik zakte, zei juist weer dat hij het slim vond om m’n instructrice de volgende keer wel mee te nemen. Uiteindelijk toch niet gedaan, maar vond dat ook zo lastig kiezen toen.

Ik vind het alleen rijden juist heel fijn! Heb het idee dat ik dan juist zelfverzekerder rij omdat ik het echt aan niemand kan vragen terwijl ik anders toch om bevestiging ga vragen bij m’n ouders enzo. Alleen het parkeren is echt wel even pittig. Bij ons in de straat kan je alleen fileparkeren en daar moet ik nog echt wel even mee oefenen.

Ik had vandaag weer les en we gingen het bochtje achteruit oefenen. Het ging nog niet helemaal goed, maar ik denk dat het wel moet lukken als ik vaker oefen. Ik kreeg ook les van een leerlinginstructeur die naar mijn idee af en toe niet hele duidelijke aanwijzingen gaf, mijn eigen instructeur beaamde dat dus ik voel me er ook niet vervelend over ofzo. Gewoon vaker oefenen en dan lukt het me vast.

Ik heb morgen ook m’n theorie en ik verwacht dat ik hem niet ga halen. Toen ik hem aanvroeg zat ik niet zo lekker in m’n vel en heb ik niet geleerd. Het gaat nu beter met me en ik merk dat het leren ook wel goed gaat, maar het is vast nog niet goed genoeg. Ik ga wel heen heb ik besloten. Heb immers toch al voor betaald en dan kan ik een beetje zien hoe zoiets in z’n werk gaat.

1 like

Ik denk dat ik toch ook zonder instructeur ga, maar heb nog een dag om erover na te denken :stuck_out_tongue:

Wel fijn dat het alleen rijden je goed af gaat! Lijkt me heeerlijk niemand naast je te hebben. Fileparkeren heb ik zo vaak geoefend maar dat kan ik ook niet haha, maar nu kun je wel veel oefenen.

@pastelzwart succes!! Inderdaad goed om het te doen zodat je weet hoe het werkt.

2 likes

Iedereen nogmaals super bedankt voor de tips afgelopen week, want ik ben in 1x geslaagd voor mijn theorie! Ik had uiteindelijk 2 fouten op gevaarherkenning en 2 in het kennisgedeelte, snap nog steeds niet hoe. Maar vond mijn echte examen wel makkelijker dan de oefenexamens die ik had gemaakt.

15 likes

Dankjewel! Ben inderdaad echt vooral zó blij dat ik nu niet meer hoef te leren voor dit hahaha. Was er zo klaar mee.

Jij nog gefeliciteerd met je rijbewijs, super fijn dat je hem hebt!

1 like

Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik ben gewoon geslaagd :frowning: :partying_face:

Edit: voor m’n theorie dus

24 likes

Super! Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Wel alleen voor m’n theorie! Haha, misschien had ik dat er even bij moeten zeggen.

Ik heb denk ik nog maaaanden rijles :sweat_smile:

Oh nou dan alsnog gefeliciteerd haha! Ook theorie verdient een felicitatie toch. Succes met je lessen komende tijd.

1 like

Haha dankjewel :relaxed:

1 like

Ik ben geslaagd!! :heart:

Zat heel erg te twijfelen toen we terug kwamen, ik had niet echt grote fouten gemaakt maar het ging ook niet perfect, maar dat maakt allemaal niet meer uit.

Wat een verademing is het idee om nooooit meer een rijles te volgen, echt heerlijk.

27 likes

Van harte gefeliciteerd!!! Nu gauw je rijbewijs aanvragen en volgende week de weg onveilig maken :smile:

1 like

Wat goed!! Gefeliciteerd!!

1 like

Wat fijn! Gefeliciteerd :tada:

Gefeliciteerd @NInja ! Wat een opluchting he. De zenuwen had je dus goed in bedwang? En ook niets negatiefs gezegd hardop? Hehe…

Ook gefeliciteerd aan de theorie geslaagden @Rose_Gold @pastelzwart !

2 likes

Morgen na bijna een jaar niet hebben gereden eindelijk weer eens rijden vind het toch best spannend :grimacing:

1 like

Dankjewel!! Het ging inderdaad goed met de zenuwen, ik kon gisteravond niet rustig worden en vannacht niet slapen haha maar als ik dan eenmaal in de auto zit dan merk ik toch dat het allemaal weer meevalt haha.

En wat vooral fijn was is dat ik niet meteen in paniek schoot als iets even mis ging, dat heeft me de vorige keren genekt maar nu was ik er echt klaar voor

4 likes

Ah wat goed! Gefeliciteerd :heartpulse::partying_face:

1 like

Wat goed zeg! Gefeliciteerd!! Heel fijn dat je de rust kon bewaren. Nu lekker genieten dat je geen rijlessen meer hebt, en zelf lekker kilometers gaan maken.

1 like

Wat fijn zeg! Gefeliciteerd nog :partying_face:

1 like