Hoe was het gaan?
Nee, liever niet. Ik ga sowieso 100% een automaat kopen, en ik heb autisme dus er gebeurd al genoeg in het verkeer voor mij om alles te verwerken. Het lijkt me gewoon verstandiger om bij automaat te blijven.
Lief dat je het vraagt! Ik merk dat de instructeur nu duidelijk anders aanwezig is. Hij zit niet meer op zān telefoon en legt veel meer uit. Echt veel fijner. Toen hij gisteren iets moest noteren zei hij ook dat jij dat ging doen en daarna ging zān telefoon direct weer weg. Hij komt ook niet meer te laat en ik maak perfect de minuten vol. Heel anders dan eerst!
Wel erg: door een vlog van Bonnie kwam ik erachter dat ik de buitenspiegels nooit heb afgesteld. Dat had ie me nog nooit uitgelegd. Dus daar heb ik meteen maar om gevraagd.
Ik reed gisteren trouwens voor het eerst in het donker Ć©n voor het eerst met harde regen. Dit was het ding waar ik het meest tegenop zag en het ging echt heel goed. Een poosje geleden reden mān vriend en ik in de storm naar huis en ik zat echt heel gespannen in mān (bijrijders)stoel. Het voelde echt als een overwinning dat ik gisteren ontspannen heb gereden in die situatie
Super fijn!
Ik heb nu 14 jaar mijn rijbewijs en ik laat mijn auto ook wel eens afslaan, zie ook wel eens stoeprandjes net op het laatste moment en zie ook wel eens iemand over het hoofd. Probeer niet teveel druk op jezelf te leggen, het hoeft niet altijd perfect. Zolang je gewoon goed om je heen blijft kijken en enigszins weet wat je aan het doen bent, komt het vanzelf. Als je je niet zeker (genoeg) voelt om te rijden, kan je misschien af en toe wat extra oefenen op plekken of tijdstippen waar het niet zo druk is
Afgelopen zomer heb ik 13 lessen gehad, en heel vaak achter elkaar gereden. Ben toen overgestapt, en hoorde dat ik iets van 10/15 lessen nodig had, mijn theorie moet halen, en dan kunnen we het examen inplannen. Alleen ik zit zo met dat geldā¦ Ik wil zo graag lekker veel kunnen sparen, maar met die rijlessen lukt dat niet. Kreeg afgelopen week veel appjes van mijn instructeur wanneer ik weer kan, maar ik twijfel zooo erg. Ik wil het zo graag, maar nu is het een soort drempel geworden.
Dit is iets wat ik ook lastig vond. Ik had van te voren gespaard voor rijlessen, deze vielen alleen duurder uit dan ik had gepland. Dus moest ik van mijn andere spaargeld wat afhalen, dat deed wel even pijn.
Het lijkt me wel beter om nu door te pakken en het af te maken. Als je nu stopt en over een jaar weer begint moet je weer van voor af aan beginnen en heb je nu je geld al weggegooid.
En geloof me, als je kijkt naar hoeveel profijt je hebt van je rijbewijs, hoeveel jaar, dan is het achteraf gezien niet zo veel waard. ā¬2500 delen door 40 jaar is ongeveer ā¬60 per jaarš¤·š¼āāļø.
Kortom, gewoon doorpakken nu je eenmaal bent gestart!
Mijn tussentijds examen staat gepland op 27 november!
Ik heb komende week voor de derde keer een rijexamen. Hoop dat het deze keer wel lukt om mijn zenuwen onder de controle te houdenā¦
Heel veel succes!
Veel succes!!
Succes!
Veel succes! Je kunt hetš
Ik ben geslaagd voor mijn praktijkexamen!! Dankjewel iedereen die mij heeft gesteund in dit topic!
Dankjewel En ook bedankt voor je lieve reacties altijd!
Jaaa wat goed! Gefeliciteerd!
Oh wat fijn! Gefeliciteerd
Ik zit er echt even doorheen, hmpf. Mān rij-instructeur was in het begin heel erg afwezig, zat onderuitgezakt en lette niet op wat ik deed. Ik heb de rijschoolhouder een bericht gestuurd en hij is met hem gaan praten. Zijn gedrag verbeterde, maar ik ben nog steeds niet tevreden. In het begin hebben we het ooit eens gehad over het klimaat en vegetarisch eten. Ik heb toen gezegd dat ik het niet eens ben met hoe hij denkt en dat we het toch nooit met elkaar eens zouden worden. Ik wilde het graag daarbij laten. Het leidt ontzettend af en we hoeven het ook niet eens te worden.
Vandaag begon hij uit het niets weer over vegetariĆ«rs en zei hij dat het onzin was. Hij wĆ©Ć©t dat ik af en toe vegetarisch eet een probeerde me echt uit de tent te lokken. Ik heb toen gezegd dat hij me niet hoeft te overtuigen en dat we het toch niet eens zouden worden. Hij praatte ook op een heel naar denigrerend toontje tegen me en zei dat ik maar even informatie op moest zoeken. Gastā¦ hou gewoon op. Ik wil rijles, geen discussie.
Ik vertelde dit ook aan mān beste vriendin en mān vriend en zij denken dat dit een soort actie is omdat hij is aangesproken op zijn gedrag. Ik heb geen idee of dat zo is, maar ik weet wel dat ik me echt niet meer prettig voel om bij hem te lessen. Ik heb vanmiddag wel nog twee lessen ingepland en nu voel ik me daar heel stom over.
Ik wil denk ik een mail sturen naar de rijschoolhouder en vragen of ik nog kan switchen (ze doen het met zān tweeĆ«n). Ik vind het echt heeeeeel lastig om te doen. Maar ik denk wel dat dit het beste is. Bluhhh. We zijn gewoon geen match.
Ik ben het eens met wat @ezw zegt. Gelijk switchen. Zeker als je de mogelijkheid hebt. Je rijlessen duren alleen maar langer als je het niet leuk hebt.