Bedankt allemaal!! Ik heb het eindelijk gehaald
Gefeliciteerd!
Congrats!
Wat fijn! Gefeliciteerd
Supergoed! Gefeliciteerd
Super goed! Gefeliciteerd!!
Hoe heb je die faalangst weten te overwinnen??
Heb gevraagd voor een herexamen en waarschijnlijk is de eerste mogelijkheid pas einde 2019/net na oud en nieuw. Misschien dat er tussendoor een plekje vrijkomt, daar hoop ik op. Nu vroeg ik me af; is het overal zo lang wachten of is alleen CBR Amsterdam zo druk?
Oh jeetje dat is lang! Je kunt ook uitwijken naar Zaandam of een andere locatie volgens mij, maar bekend zijn met het examengebied is wel fijn natuurlijk. Was daar ook bang voor als ik zou zakken, mân instructeur ging ook nog eens 1,5 maand op reis vanaf november.
Wow wat lang . Ik moest de laatste 2x Ă©Ă©n maand wachten. Wel in een dorpje in Brabant dus dat zal wel schelen maar echt een mega groot verschil.
Dankje! Ik vind dat heel lastig te zeggen. Het scheelde echt dat het de derde keer was waardoor de spanning een stuk minder aanwezig was. Desondanks was ik wel echt zenuwachtig en had ik zelf echt geen idee hoe het ging. Dus concrete tips heb ik helaas niet
Super goed! Ik vind parkeren nu ook echt het lastigste. Heb de auto wel al helemaal onder controle en vind auto rijden echt leuk. Maar kan nu al druk maken over dat ik vanavond bij mijn vader iets moet gaan ophalen en daar hele krappe parkeerplaatsen zijn maar meestal maar 1 plekje over is of zo. Ach ja daar leren we het wel van!
Knap hoor!!! Ik fileparkeer niet uit principe, haha. Ik loop liever 10 minuten dan dat ik hem achteruit in moet steken, houdoe
Ja dat is het een beetje, blijf liever in mijn âeigen gebiedâ dat ik goed ken.
Edit: Ze hadden nog een plekje vrij volgende maand!
Ik ben vandaag geslaagd voor mijn autotheorie
Fijn is dat! Gefeliciteerd!
Ik heb mn rijbewijs sinds maart, en best veel gereden sindsdien. Maar laatst reed er een kennis van me mee en ik reed echt als een roekeloze! Alle handelingen wild doen en schokkerig rijden en hard insturen hahaâŠ
De rijlessen kwamen weer helemaal terug joh. Toen deed ik soms ook van die dingen waarvan ik dacht âWat doĂ© ik??â Gewoon omdat er iemand naast je zitâŠ
Vandaag ging ik alleen op pad en was ik echt de rust zelve. Reed gewoon zo rustig en netjes.
Ik heb net een mail gestuurd naar mijn rijschool omdat ik een beetje ontevreden ben over mân instructeur. Hij komt regelmatig te laat en zit vaak onderuitgezakt in de stoel terwijl hij met zân telefoon bezig is. Ik heb hem gisteren aangesproken toen hij weer eens niet oplette toen ik moest invoegen. Ik vind invoegen nog best wel spannend en wil graag dat hij dan meekijkt en zegt wanneer ik kan gaan. Hij zei toen dat hij heus wel oplet en precies in de gaten heeft wat er gebeurt, maar dat gevoel heb ik dus niet. Ik vond het echt spannend om een mail te sturen, maar ik denk dat het wel beter is.
Wat?! Roken in de auto met een leerling erbij is echt ontzettend aso. Wat stom dat hij zo moeilijk bleef doen.
Ik heb in mijn mail benoemd dat mân naam achterwege gelaten mag worden. Ik hoop dat de rijschoolhouder dat ook doet, maar daar ga ik wel vanuit. Ik ken de rijschoolhouder van vroeger en wilde eigenlijk bij hem lessen, maar hij had het te druk en heeft sinds kort een nieuwe instructeur aangenomen. Ik les nu dus bij zijn collega. Ik begreep van anderen dat zij ook klachten hebben over deze jongen en ben echt benieuwd of er straks iets gaat veranderen. Vooral het niet opletten vind ik niet fijn.
Omg wat erg! Wat een domme smoes ook.
Ja ik denk dat het wel goed komt. Ik zal wel even een update geven haha. Ik voelde me de afgelopen lessen ook steeds zo opgelaten omdat ik wat van wilde zeggen maar ik vind dat best moeilijk (terwijl ik normaal gesproken heel direct ben en alles eruit floep ).
Toen ik begon met rijlessen, zei mijn instructeur dat ik zo snel mogelijk een theorie-examen aan moest vragen omdat daar zo veel wachttijd bij zou zitten. Ik heb toen mijn theorie een paar weken later meteen kunnen halen. Inmiddels ben ik ruim een jaar verder, en is hij dus nog maar een half jaar geldig.
Ik vroeg aan mijn instructuur of ik het wel ga halen binnen die tijd, en hij zei dat we het gaan proberen. Maar het klinkt echt niet realistisch. Ik heb heel veel dingen nog nooit gedaan (zoals parkeren of achteruit rijden), en ik heb het voertuig niet zelf onder controle. De laatste les ging ook weer zo slecht. Dan trap ik ineens de rem in terwijl ik wilde schakelen, of ga ik uit een soort automatisme schakelen terwijl ik al in de goede versnelling zit. Als mijn instructeur dan vraagt waarom heb ik zelf ook geen idee, ik heb gewoon constant error in mijn hoofd met rijden.
Het duurt zooo lang voor mijn gevoel en het lijkt gewoon nooit beter te gaan.