Probeer zodra het lukt in je spiegel te kijken. Daarin kun je best goed de rand zien, en daarop baseren wat een goede afstand is
Ik heb maandag mn theorie! Heb er best veel vertrouwen in, maar zie vooral tegen het vroege opstaan op, haha.
Heb 's ochtends een cursus en 's middags theorie!
Ik ben geslaagd!
Gefeliciteerd!
Nou helaas niet geslaagd Mijn zenuwen namen de overhand en focus was daardoor niet goed. Echt de meest normale dingen die ik wel altijd kon en doe, vergat ik of deed ik niet. Het stomme was ook dat het precies dezelfde examinator was toen ik vorige keer (eerst keer rijexamen) examen moest doen.
Nu even boos en verdrietig, straks maar even paar nieuwe lessen en een faalangstexamen inplannen.
Ah shit. Wat balen zegā¦ Hopen dat je snel terecht kan voor een faalangst examen, geeft je misschien iets meer rust. Gewoon nog even lekker doorlezen, uiteindelijk moet het wel goed komenšŖš¼
Oh en als ik nog even verder mag klagen; examinator was de meest norse man ooit. Toen we begonnen en aan tafel gingen zitten probeerde mijn instructeur het ijs te breken met een grapje, maar nee hoor er kon geen lachje vanaf. Ook tijdens het examen alleen maar boos kijken. En vervolgens na het examen aan tafel zeggen dat hij nog had geprobeerd om me op mijn gemak te stellen, sure
Mijn vriend heeft hem dus ook toevallig gehad, eerste keer btw ook niet geslaagd om iets heel kleins. Daarna met een andere examinator geslaagd met vlag en wimpel en complimenten gehad dat hij zo goed reed.
Wil niet zeggen dat ik anders geslaagd was hoor, waarschijnlijk niet. Maar het moment dat ik zag dat het dezelfde man als de vorige keer was, was het voor mij al een soort van klaar i.c.m. met mijn zenuwen Hoop daarom ook van harte dat ik hem niet voor de derde keer krijg, maar iemand anders.
Ik vind het verschil qua examinators ook echt groot hoor! Mijn eerste keer had ik ook zoān norse man, hij praatte alleen maar tegen mijn instructeur. De tweede keer had ik een hele lieve vrouw die van tevoren vroeg wat ik allemaal fijn vond en wat niet.
Helaas hielp het niet om te slagen maar voelde me daar zoveel meer op mijn gemak
Altijd als ik vertel dat ik aan het lessen ben, dan vragen mensen of ik bepaalde dingen al gedaan heb en heel vaak moet ik dan āneeā zeggen. Het voelt dan alsof ik gigaaantisch achterloop, terwijl ik nog maar 8 lessen heb gehad
Mān instructeur zei vandaag dat het goed ging, elke les weer wat beter dan de vorige. Ik mag nog wel wat rustiger de koppeling op laten komen, hij hakkelt nu een beetje. Wat wel echt aanzienlijk beter ging (vond ik tenminste ) was het remmen. Veel vloeiender.
Ik ben gisteren voor de tweede keer gezakt, puur omdat ik te twijfelachtig reedā¦ Op de een of andere manier rijd ik tijdens het examen 10x slechter dan tijdens de lessen en ik heb geen idee wat ik daar aan kan doen. Ik heb al een faalangst examen gehad en neem propanol (kalmerende tabletten) in, maar letterlijk niks helpt. En mijn rijinstructeur weet ook niet zo goed hoe hij mij nog kan helpen omdat ik tijdens de rijlessen wel prima rijd en hij bijna niks meer heeft aan te merken op mijn rijstijl. Ik had na afloop van het examen nog aan mijn examinator gevraagd waar ik op moest oefenen en ze zei: het enige wat jij moet doen is die knop bij jezelf omzetten.
Echt zoooo lastig Iemand die hier goede tips voor heeft?
Dankjewel voor je reactie! Ja, mijn instructeur heeft me al Ć©Ć©n keer met een vriend (tevens instructreur) van hem laten rijden maar dat heeft niet echt geholpen. Wellicht is het wel een idee om vaker met onbekende mensen te rijden, ik ga het voorstellen aan mijn instructeur!
Dankjewel
Ah wat balen!! Ik heb helaas geen tips voor je, want ik heb dit zelf ook morgen mijn derde faalangstexamenā¦ ik dwaal heel snel af in mijn hoofd waardoor ik me niet goed focus en stomme foutjes maak en hierdoor word ik heel onzeker en onrustig tijdens het rijden
Heel veel succes morgen., zet hem op!!!
Heel veel succes, je kan het!!!
Veel succes!
Succes!
Succes!