Rijlessen

Ik zou overstappen en misschien ook wel een klacht indienen? Vind dit echt onacceptabel gedrag.

1 like

Hij doet het inderdaad alleen. Heb een pakket van 20 lessen, en daar 1/3 van aanbetaald, dus als ik dat eruit heb ga ik overstappen. Heb al een ander op het oog dus dat is wel fijn! Hoop dat ze ook avonden kunnen lessen iniedergeval!

Als ik zo jullie reacties zie is dat wel echt doorslaggevend om een overstap te maken. Hoorde van mijn directrice dat haar rijinstructeur ook zo was, dus had al even het idee dat het “normaal” is. Maar natuurlijk is dat het niet, en ik moet ook niet zo stom denken, haha

Oké, de maat is nu echt vol. Ik heb nog geen ander gevonden, maar had afgelopen week wel een aantal lessen ingepland voor deze week. Hij komt altijd met andere tijden, dus toen ik aangaf dat ik niet kan in verband met school, kreeg ik allemaal boze appjes en boze emoji’s. Zo werkt dit niet vriend. Engerd. Ik ga bij het cbr ook een klacht indienen.

3 likes

Jezus wat onprofessioneel. Goed dat je een klacht in gaat dienen!

1 like

Ik heb hem een bericht gestuurd, en bij een andere rijschool een proefles afgesproken voor komende maandag! Kan daar ook in de avonden lessen, maar heb besloten om het rustig aan te doen, en 1x per week te rijden. Dan duurt het maar langer, maar alles fijner dan dit. Vind het gewoon eng! Heb ook het cbr gesproken en hij kan gelukkig niet mijn theorie examen intrekken. Machtiging moest ik wel intrekken.

Krijg nu net een bericht dat als ik stop ik alles vergeet qua lesstof, en dat hij me morgen komt ophalen. Gatverdamme.

4 likes

Huh zegt hij dit? Wat een vreselijke vent zeg. Écht niet oke. Hij zou echt geen les mogen geven.

1 like

Ja ik heb geantwoord dat ik echt per direct wil stoppen, en daar kreeg ik een “ok” op.

Fijn dat de rijschool waar ik maandag les heb ook gewoon een telefoniste heeft, en het heel professioneel is. Is echt een opluchting.

1 like

Oh wat naar dit :(((

Ik had vandaag mijn praktijkexamen en ik ben gezakt. Ik had zoveel stress dat ik echt iets heel anders heb laten zien dan tijdens de lessen. Heb echt stomme fouten gemaakt, zo nam ik een bocht in de derde versnelling (binnen de bebouwde kom) waardoor ik echt door de bocht vloog en mijn na controle vergat. En ik nam wat bochten ook te krap of te ruim waardoor hij soms moest ingrijpen. Dat heb ik letterlijk nooit gehad tijdens de lessen. Echt zo klote dit. De snelweg, rotondes, erven etc. gingen wel allemaal goed

Wat balen! Helaas doe je soms rare dingen onder druk. Dat is de kunst van zo’n examen, rijden zoals je altijd doet maar dat is écht lastig. Volgende keer gaat het vast beter, je weet nu ook een beetje hoe het is. Heb je al een idee wanneer je volgende keer op kan?

1 like

Zo hee wat een rare gast! Gelukkig ben je daar nu vanaf. Succes met je nieuwe rijschool!

Dankjewel voor je lieve bericht! Ja volgende maand alweer! Maar komt vast goed :slight_smile:

Heel goed dat je bent overgestapt!!

Goed dat je ben overgestapt!

Ik had laatst een proefles en die man was ook echt zulke onprofessionele grapjes aan het maken! Ik kan echt wel wat hebben maar hij zei ook echt dingen als: nou nu gaan we even naar een wat afgelegen plekje, kun jij mij laten zien hoe snel jij je rijbewijs wil halen. En dan zo vies kijken erbij. Ik heb gelijk gezegd dat als het zo moet ik er liever nog 6 jaar langer over deed maar “was toch gewoon een geintje joh”.

Funny ja.

Wow echt niet ok zulke mensen :frowning:

1 like

Ehh wtf dat dit echt gebeurd, wauw.

1 like

1e rijles gehad bij een andere rijschool, en het was zoooo leuk. Echt leuke mensen, en op het eind zaten we met zn 4en en omg heerlijk.

8 likes

Morgen tussentijdse toets, iemand goede tips? Ik zie dus niet op tegen het uiteindelijke zelf rijden, maar ik ben zo nerveus omdat er iemand naast me zit die me op alles gaat beoordelen. Flashbacks naar m’n mondelinge examens dit weer :sleepy:

Vrijstelling behaald!

Vet geïrriteerd door m’n eigen instructeur. Echt elke keer met fileparkeren gaat hij vet domme opmerkingen maken over hoe vrouwen dit niet kunnen en dat vrouwen ook geen 2 dingen tegelijk kunnen doen en blablabla. Zeg er elke keer al wat van dat ik dat echt niet vind kunnen, dan is het “ja nou is gewoon zo”. Toen hij het 15 minuten voor m’n toets zei was ik er echt zo klaar mee. Zoek het ff uit gast. Ik rij bij een ‘vrouwvriendelijke’ rijschool, zodra ik m’n examen heb gehaald krijgen ze een klacht hoor. Ben echt veel te bang om nu met m’n laatste 6 uur daar gezeik over te krijgen, wil gewoon van die vent af zijn.

5 likes

ik had ook valdispert, maar je moet daar wel ong. 2 weken van tevoren mee beginnen dacht ik? en het niet halen is niet het einde van de wereld! heb je een normaal of een faalangst examen?