Reviews en klantenservice drama/lolz

Je wilt niet weten wat ik denk als er iemand met een klacht komt… maar ik gedraag me altijd voorbeeldig.:smiling_imp:

3 likes

Ik heb een keer meegemaakt dat we een klacht kregen, omdat we door de sneeuwstorm 5 minuten later open waren. Klant kwam heel vrolijk bij opening de winkel binnen. Had haar goed geholpen en kreeg niet het gevoel dat ze boos was. Ze verliet de winkel met de taarten die ze uitgekozen had. Die had dus een feestje en was waarschijnlijk daardoor in een goed humeur. NOT! We kregen meteen via het hoofdkantoor een klacht van mevrouw, want we waren veeeeel te laat geopend. Als ik dit wist had ik haar taarten stiekem geplet of was ik met mijn duim tijdens het inpakken ‘per ongeluk’ door de slagroom gegaan.

9 likes

Die mensen van dat brood in de supermarkt doet me denken aan vroeger toen ik in de supermarkt werkte. Een vriend werkte bij het vlees en er kwam heel vaak een vrouw bij hem zeiken over alles. Ze wou echt exact zoveel gram en weet ik wat allemaal. Op een gegeven moment wou ze een halve frikandel. Toen heeft hij hem in de lengte gehalveerd. :’) Die vrouw was te verbaasd om te klagen.

80 likes

Je hebt van die mensen die op Google over ALLES een recensie achterlaten, dit gaat over een uitvaartcentrum

42 likes

Hahah ik ga het eerdaags weer ff vragen! Ik ben zelf ook benieuwd haha, zal je zien dat ik het gewoon verkeerd heb begrepen :sweat_smile:

1 like

Zijn deze croissants recent van receptuur veranderd oid? Ik haalde ze afgelopen week, ze smaakten anders dan in mijn herinnering en zagen er ook anders uit

Gevonden:

27 likes

Ga ik voor je uitzoeken!

Wat lief, dankjewel

Ik heb het gevraagd maar het is niet gewijzigd sinds de 4 voor 1 euro actie en dat is al een tijdje geleden.

Wat zou kunnen is dat de croissantjes ontdooit de oven in zijn gegaan i.p.v. bevroren . Wellicht verkeerde bakprogramma gebruikt. Je hebt een bakprogramma voor beide namelijk.

Of

De croissantjes waren op en ze hebben extern moeten kopen bij bijv de Makro.

Anders zou ik het niet weten :blush:

1 like

24 likes

geweldig haha

1 like

Ik zag er ook eentje met ‘was lekker maar nu ligt het alweer in de wc.’

11 likes

Ahh bedankt voor het navragen, dan verwacht ik dat de croissants de volgende keer weer als vanouds zijn. :blush:

Hahaha dit is zo briljant! En zoveel beter dan zeggen, “nee dat gaat niet”. Wie de f** vraagt ee nou om een halve frikandel? :roll_eyes:

13 likes

Toen ik nog in de snackbar werkte werd dat best vaak gevraagd. Ook andere dingen dat ik dacht hè nou ja prima. Zou het in een supermarkt ook niet zo snel verwachten

1 like

Maar krijg je die frikadel dan voor de helft van de prijs? Waarom koop je dan niet een hele en doe je hem thuis door de helft?

2 likes

Misschien denken ze dan dat ze gezond bezig zijn. Scheelt toch weer de helft in calorieën

67 likes

Echt fijn dat je Indiaas niet naar Mexicaans smaakt man.

13 likes