Reviews en klantenservice drama/lolz

Starbucks geeft haar ook al problemen

7 likes

:joy::joy::joy:

18 likes

Hahaha zoo grappig. Ik ben al een uur thuis van de winkel en ik kan nu pas filmen want eerder ging het niet omdat ik zo aan het trillen was.

4 likes

Review van een dierenpark dat ik zonet opzocht :biggrin:

30 likes

hahhahahah geweldig
 I don’t need anymore koepahns!!!

1 like

Ik ben nu allemaal van dat soort videos aan het kijken op YouTube. Heeeerlijk

69 likes

Je moet ook geen geitenkorrels artikelen. Vraag me echt af wat dit voor autocorrect is haha.
Oh en mevrouw of meneer de kans dat je daar buikpijn van krijgt is klein. Been there done that toen ik klein was en ik heb nergens last van gehad. Oooof zegt dit meer over mij dan over geitenkorrels :thinking:

6 likes

23

Lekker schelden met k. :confused:

4 likes

Hihi, ‘bloemen heeft geen zin’ :slight_smile:

28 likes

Omg m’n nekharen gaan hier RECHT van overeind staan precies waarom ik ook niet meer in de horeca werk, daar kunnen mensen ook zulke idiote wensen hebben en problemen veroorzaken waarvan ze dan verwachten dat jij ze ff oplost :smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

4 likes

Hahahah da fock. Kapot blij

1 like

Ik kan het gewoon niet kijken

Dat dramatische Amerikaanse gedrag met dat tokkie kauwgom kauwen

Ik ga nog een poging wagen

5 likes

Hun kant van het verhaal: “Kwantum liet voor 120 euro de deur uit lopen”
Kwamtums kant: “Twee extreem asociale tokkies zijn gelukkig opgehoepeld, zodat we de rest van de klanten normaal kunnen helpen”

34 likes

Hahah is dit echt? ‘Welke (K)leuter’?

Ik kreeg gister weer een mail binnen van onze algemene klantenservice:

Klant was in de winkel gekomen 18:00 en het stokbrood was op. Er lag zelfs geen zakje meer met een gesneden stokbrood. De oude garde was weg en er liep alleen maar jeugd rond in de winkel. De man heeft toen iemand aangesproken die het antwoord gaf dat het dan even moet worden afgebakken maar ze dat net afgebakken stokbrood niet kan snijden.

Bovenstaande is natuurlijk irritant

Maar dan sluiten ze af met:
Wij hebben geen vertrouwen meer in deze winkel.

:neutral_face:

13 likes

Oh heb vroeger ook wel eens van die zeikerds gehad die net afgebakken stokbrood gesneden wilden hebben. Netjes gezegd dat het nog even af moest koelen omdat er anders niks van over zou blijven. Krijg je vervolgens alleen maar commentaar. Oké, nou hier dan met je geplette klompjes warm stokbrood. Geniet ervan!

37 likes

Ja
 plus dat het ontzettend slecht is voor de messen in de machine

Ach ja
 Klant is koning toch? :joy:

1 like

ja
 hou maar op wij hebben die 4 voor een euro aanbieding en croissantjes moeten eerst even afkoelen voordat ze in de bak gaan

Mensen worden helemaal gek als ze warme croissantjes zien.

9 likes

Hahhaha o mijn god. Toen ik nog bij de gele supermarkt werkte, kwamen mensen om 19:55 boos naar de servicebalie stampen want ‘het brood was op’. Uuuhh ja, gek hù? En dan ook zeggen: ik ga voortaan wel naar de concurrent. Ik dacht dan altijd: okeeee, mazzel

14 likes