Guys ik heb nog geen antwoord haha. Kom er zsm op terug. Maar misschien heb ik het mis hoor
Heerlijk om dan tegen mensen te katten
Waarom hebben we zoiets niet in Nederland een typische Nederlandse snackbar voor een vette hap waar je wordt uitgekafferd als je niet voor de frikandel XL gaat.
Maar echt. Een held is het🍋
Het volgende zijspoor vind ik ook wel passen bij dit topic: de reacties op namen op babybytes.nl. Ik neem hier een willekeurige naam, let’s go:
Ik zou er even met de grasmaaier over hobbelen. Is ie zo weer grasvrij
Mag ik ook van de andere kant zeiken? Wat is uw mailadres? mailadres Wat is uw postadres? postadres Wat is uw naam? naam Wat heeft u precies besteld? En dan haar mailadres a geven, terwijl ze het op het adres b besteld heeft, postadres a geven terwijl het op b besteld is, haar naam geven terwijl het op de naam van haar man besteld is, een compleet verkeerd product noemen en dan boos worden op mij omdat ik haar bestelling niet in het systeem kan vinden. Dan te bedenken dat dit niet eens een incident is. Sommige mensen…
Wat ook nooit ophoud is in een winkel werken. Sluitingstijd is doordeweeks om zes uur. Dan afsluiten, winkel opruimen, kassa tellen, naar buiten gaan, winkel afsluiten en dat er dan om half zeven mensen zijn die maar niet begrijpen dat ze niet “even” iets kunnen kopen. Die mensen alleraardigst te woord staan. En daarna natuurlijk het halve verhaal online aantreffen. Nee ik was niet onbeleefd, nee ik was niet onaardig en zeg er ook even bij dat jij een half uur na sluit op het raam stond te bonken.
De andere kant frustraties snap ik ook goed. Vooral na sluitingstijd grrr. Er was een keer een klacht bij het hoofdkantoor dat ons filiaal iemand vreselijk had behandeld en het echt belachelijk was bla bla. Had een collega tegen haar gezegd dat haar kinderen binnen bij de (zeer kwetsbaar voor vuil) producten niet een ijsje mochten eten… just follow the rules!
Net zoals de mensen die vlak voor sluitingstijd binnenkomen of bellen ook altijd de grootste zeikerds zijn. Als je op je dooie gemakje door de winkel wil struinen of honderd vragen hebt, doe dat dan gewoon een uur voor sluitingstijd
dit is ook een klassiekertje die hier wel past :))))))))
Omg hahahaha
Ik ga stuk haha
Het begint al leuk. Ze zegt als je niet van schelden of boze mensen houd zet dan je camera uit?
Mijn camera? Jij bent diegene die filmt.
Maar hallo, het is ook vreselijk wat er is gebeurt he. Ze is echt afschuwelijk behandeld.
Omg Jenn wou haar een koepahn geven. EEN KOEPAHN!!!
ahahah wat een horrorklant.
Kutjenn
Hahahahaha, Jen kan maar beter ergens onderduiken