Reviews en klantenservice drama/lolz

Pashokjesproblemen bij de ZARA:

Zara doet niet aan gender neutraal ruimtes voor nette dames die overal te wereld winkelen.

04
Helemaal in een shocktoestand omdat je maar 4 kledingstukken per keer de paskamer in mag nemen. Ik zou een therapeut benaderen.

8 likes

Ik weet het dat ze daar heel asociaal zijn en vaak achterhaalde ideeen er op nahouden. Dat je een bomberjackje in de sale van de mannenafdeling wilt pakken en een medewerker blijft zeggen dat het voor mannen is. Maar de reacties van deze mensen vind ik gewoon heel grappig.

2 likes

Ik werk in een winkel en we krijgen weleens Facebook recensies binnen waar ik echt helemaal stuk om ga.

Ik ga geen screenshot maken ivm privacy maar leg even uit wat het dingetje was .

Mevrouw wilde geld pinnen maar onze pinautomaat was leeg en vroeg daarom bij het afrekenen van haar boodschappen of ze extra mocht pinnen.
Mijn collega heeft heel netjes geweigerd met de reden waarom we dat niet meer doen. Is uit veiligheid en we hebben daarom een pinautomaat die als hij leeg is binnen 5 min weer is gevuld.
Mevrouw was boos en heeft een hele tirade op Facebook geplaats

1 ster gekregen en ze sloot af
Doeiiiiiiiii naam van de winkel ik ga lekker naar de naam van een andere winkel. Ik kom nooit meer bij jullie hoor!!

Lekker volwassen

8 likes

Ik heb een oud collega die de hele dag door zulke berichten op fb plaatst. Ik kan haar niet uitstaan, maar ben alleen met haar bevriend op fb zodat ik me af en toe es een uurtje kan irriteren aan wat zij allemaal post

7 likes

Bedankt Herman!

42 likes

Dat soort mensen heb ik ook op fb… haha
HEERLIJK

Vanaf nu heeft hij in ieder geval geen problemen meer :grimacing:

6 likes

goed verhaal :face_with_raised_eyebrow:

39 likes

Gewenste oplossing:
‘Af en toe’

:joy:

34 likes

Waaaaaar gaat dit over omg. Wil even de situati op video bekijken.

2 likes

Goh, ik ga ook eens een klacht indienen hehe

Wow ja, als dat ff zou kunnen!

1 like

Volgens mij is het bij Zara policy dat ze lelijk doen.
Vriendin van mij werkt in die branche en dat kreeg ze te horen bij een sollicitatie.

3 likes

bijzonder

Ik ga het even vragen brb

3 likes

Ik ben heel benieuwd. Hoe denken ze dat dat helpt voor de omzet? :thinking:

Wauw, ben ook heel benieuwd wat de gedachte daar achter is

Je hebt in Amerika trouwens wel een restaurantketen waar het personeel expres extreem onaardig tegen je is: https://en.wikipedia.org/wiki/Dick's_Last_Resort

5 likes

Ja maar dat is ook de reden waarom je er naartoe gaat.

Droom er altijd nog van dat we in de winkel 1 dag per jaar tegen onze klanten mogen zeggen wat we echt denken… :pray:t4:

14 likes
2 likes