Niet een review maar kwam wel laatst dit handige antwoord tegen over een schoonmaak masker
trampeze?
-m
Op wonderlijke wijze kwam ik uit bij de reviews van het Nederlands pluimveemuseum te Barneveld (jaja). Ook daar stonden een paar mooie reviews
Hahhaha moest zo hard lachen om deze
Kuukel de gids…ik moet daarheen!
Echt 9.9 van de 10 keer bij die klachten hier snap ik totaal niet wat er is voorgevallen :’) zoals die hierboven
Janken dat je moest wachten bij de Primark met een baby van 4 maanden. Ja, aan wie ligt dat? Ugh, ouders die hun kinderen voor dat soort dingen gebruiken. Doet me denken aan die Insta post die iemand hier plaatste dat moeders eigenlijk voorrang verdienen
Op de site van Primark staat ook gewoon dat die winkel gesloten is dan. Die sukkel heeft op Google zelf gekeken en die openingstijden daar kan iedereen veranderen. En dan Primark de schuld willen geven.
Ik zou ‘m dat even mailen.
Jeetje onheus bejegend. Wat heftig.
komt allemaal neer op ““onbeschofd””.
Ik zou zo graag bij klacht.nl willen werken. Kan echt genieten van dit soort onzin. Net als toen ik bij de klantenservice van de rookworstenwinkel werkte. Mensen doen de gekste dingen voor geld.
ik vind het niet leuk ik win noot en lotto loten zijn duur warom is 1 lot niet 50 cent en xl ook 50 cent
Gewenste Oplossing:
alsik een lot krijg met xl gratis
Hoe zien deze mensen dat voor zich?? Dat Lotto nu zegt goh ja 50 cent goed idee
Ik ben wel benieuwd naar de oplossingen!