Reviews en klantenservice drama/lolz

image

Wat een deceptie voor anouk

61 likes

Een tijdje terug was ik met familie op Texel en één iemand was pizza halen terwijl de rest in zo’n vakantiehuisje zat te wachten. Op een gegeven moment begon mijn vriend de Googlereviews voor te lezen haha nou ik heb nog nooit zo erg niet uitgekeken naar pizza

https://www.google.nl/search?q=texel+pizza&oq=texel+pizza&aqs=chrome..69i57.9110j0j4&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#istate=lrl:iv&lkt=LocalPoiReviews&rlimm=1567786351185037975

2 likes

Waren de pizza’s net zo erg als men beweert? Of hadden jullie snel diegene die ze ging halen gebeld dat het niet meer hoeft :stuck_out_tongue:

Het was wel echt goor, ik had magharita dus dat ging nog wel maar de pizza’s met vlees zagen serieus grijs :’) is ook niet opgegeten

1 like

Ik was laatst aan het bellen met iemand van de gemeente amsterdam over herinschrijven.

Dus ik vroeg: Ik heb een vraagje over mezelf herinschrijven in amsterdam. Volgens de website moet ik hiervoor een afspraak maken, klopt dit?

Zegt hij serieus: Welke zoekterm moet ik dan gebruiken?

Ik zeg: Nou herinschrijving lijkt me.

Zegt ie: Nee dat pakt ie niet.

Ik dacht echt serieus, dit is toch jouw werk.

Moest ik hem ook nog gaan uitleggen wat herinschrijving is, mijn collega kreeg gewoon de slappe lach. Het duurde zoooo lang.

25 likes

33 likes

Hahahaha

1 like

Dat snapte ik dus ook al niet, want had zelf ook al gezocht en gezien dat ik daarvoor een afspraak moest maken haha. Daarom belde ik ook.

Misschien schreef hij het verkeerd.:face_with_raised_eyebrow::laughing:

Oké geen klantenservice, maar een comment bij een liedje op Youtube

24 likes

Haha dat staat echt bij veel nummers. Zag hem laatst ook een paar keer voorbij komen bij comments onder andere muzieknummers

14 likes

Oh echt! Dat maakt het wel een beetje jammer haha

Haha ja inderdaad. Tenzij er daadwerkelijk veel mensen met bakstenen smijten natuurlijk dan wordt het een ander verhaal

Geweldig dit.

slechte review op facebook bij een taxibedrijf. Waarom rijdt die oude verwarde man met een taxi???

13 likes

Is spannend.

2 likes

Dit had ook ik het ergenissen topic gekund maar ik spaar Funko’s, die rare poppetjes, en je hebt dus van die fanatiekelingen die echt helemaal over de rooie gaan als je die poppetjes uit de verpakking haalt om ze gewoon als decoratie neer te zetten en/of een verpakking een beetje beschadigd of verkreukeld is. Alleen omdat ze dan minder waard waard zijn, maar nu schijnt het ook al een probleem te zijn als bepaalde stickers er niet op zitten. Ik denk dat echt grow up manbabies met julie 1-star rating. Ik heb die poppetjes dus zelf alleen voor de leuk niet als financiele belegging of zo.

6 likes

Waarom

35 likes

Foto%2023-11-18%2013%2049%2057

Aldus anoniem uit ‘hoofddrop’ over een douchegel met appeltaartgeur.

16 likes

Iemand had via Google een 1 ster review achtergelaten waar ik werk met een echt non argument.

Dus ik ging even kijken wat voor reviews hij nog meer achter had gelaten.
Blijkt ie echt alles te reviewen waar hij ooit komt volgens mij.

Paar mooie voorbeelden:

77 likes