Waarschijnlijk om geld via Google te krijgen, maar of het nou waard is om voor tien cent alkemaal reviews te plaatsen…
Het is een review he. Niet meer, niet minder 🤷🏼
Ik wist niet dat je hier serieus wat aan kon verdienen haha, dat verklaart een hoop
Echt lullig; action krijgt maar 1 ster terwijl de rest 3 sterren krijgt met dezelfde feedback
Het is een action. Vreselijk. Niets meer, wel een ster minder
Ik wilde even de openingstijden van de Hema in Rotterdam bekijken, staat er in google maps dit bij
Vragen en antwoorden
V: Ik wil graag bestelen 1slagrom tart van 10 personen en 1 apeltart ok van 10 personen. Zaterdag 21 april. Gr
A: Je kan via Maps geen bestellingen doen alleen vragen stellen.
Deze vrouw heeft wel gelijk maar hé het is de Coolcat.
Lastig om je punt te maken zonder punten.
Ik snap nooit dat tijdens het typen van die heeeeeele alinea die persoon niet één keer heeft gedacht: oké punt, volgende zin
Daar huur je een dan als zelfstandige een andere zelfstandige voor in die wel goed is in timemanagement.
Haaahahah, hoe kan iemand 5 keer hetzelfde woord proberen te schrijven op 5 verschillende manieren die allemaal fout zijn??
Ik vind deze klacht niet zo raar. Als de winkel om 9:00 open gaat moet die om 9:00 open gaan en niet 9:07. Dat is uiteindelijk de kern van haar klacht en die volg ik wel. Waarom zou ze niet ‘s ochtends verse taart halen als ze blijkbaar om de hoek van de winkel moet zijn?
Daar sluit ik me ook bij aan. Als die hema om 9u opent, is het wel balen als ze pas later open gaan en de nonverbale communicatie te wensen overlaat. Je kan al eens de tijd uit het oog verliezen, maar dan probeer je vaak nog een grapje te maken.
Ook echt: "de man"
Wat een gejank zeg om iets wat je notabene gratis krijgt… Ik blijf me er altijd over verbazen dat mensen bij ‘‘gratis’’ dingen altijd nog eisen stellen.
Vraag me af waarom je überhaupt een schoen zet voor een kind van 16-17 maanden…
Dat uit naam van een kind heb ik ook al eens meegemaakt.
Was een jongetje dat voor een zomerdoeboek spaarde maar die waren op.
Kreeg ik een bericht met de volgende zin
Mijn mamma’s zeggen dat ik 1 teleurstelling per dag aan kan want dat hoort bij het leven.
Ik heb stug die moeder bij naam genoemd
Zo van
Beste Loes,
Dit betreft een op = op actie. We krijgen geen nieuwe boeken binnen
Met vriendelijke groet ,
Ontherun
Hij leeft nog steeds dus hij is okay.
Maar vond het ook vreemd om te benadrukken dat hij 2 moeders heeft .